77292 NEUFERT81 parking,gar,stac pal

77292 NEUFERT81 parking,gar,stac pal



ot


-12,0-


otz

■'''Cl ['.Od

/''Od

-1

/ Dd

-1

,'~'Od

T ^

ejs En;

/•Od

1 m


rampy przeładunkowe o zmiennej wysokości

sam. cięż. c stoi w większej odległości od sąsiedniego, aby nie utrudniać mu manewru odjazdu


| ł-4,0-1


1-H-12,0-iM-5.0-ł


RAMPY PRZEŁADUNKOWE

Przykład optymalnej głębokości dziedzińca dla pociągów drogowych o długości 18m-> O Dla przedstawionego układu niezbędna głębokość dziedzińca wynosi 35 m. Nawet dłuższy pociąg drogowy może bez trudności wjechać i wyjechać ze stanowiska. Należy pamiętać o zapewnieniu pierwszeństwa przejazdu ładunków terminowych. Jeśli w przedstawionym rozwiązaniu nie można spełnić tego warunku, korzystniejsze będzie zastosowanie ramp łamanych (zębatych) o kącie odchylenia 10-15°    ©. ©i ©

Największy promień skrętu dla samochodów ciężarowych z przyczepą wynosi 12,0 m. Odstęp bezpieczeństwa między dwoma sąsiednimi pojazdami: dla ramp min. 1,5 m, dla luków ładunkowych - min. 3,0 m


O


Rampa załadunkowo-rozładunkowa. Bardzo ciasne zaparkowanie pojazdów utrudnia odjazd


_______I


ichzzmzi]


/

i/


( af

z ^-----j— fWso    |

b 4 0 ^->

i    r" — —i

i


l____L-___


■j płaski obramowany i dok podłogowy


ii f

;! 1

•i /1    /

f5,0t-4-1-25,0

III    I

I I 1    '

1 '

1 i    I

III)


Ot_______


-18,0-


4,0-j


j \    / \ zderzak wyładow-

i Y i czy (poduszka ! / \ | wyładowcza)

a: możliwy jednoczesny rozładunek dwóch samochodów

b: możliwy rozładunek tylko jednego samochodu



© Rampy załadunkowo-roztadunkowe znacznie wpływają na wielkość dziedzińca


Popularne wymiary średnicy skrę-    ® Popularne wymiary średnicy skrę-

w tu dla członowego samochodu    W tu dl? samochodu ciężarowego

ciężarowego o długości 15,0 m    ze    podwoziem , dużym

Y 3    3    rozstawem koł


! zderzak rozładunkowy

Dok załadunkowo-rozładunkowy z podwyższonymi rampami i bocznym przeładunkiem    ^


0


s


I I

i

I

i

I___I

n

i i


15,0


3j0


zderzak na wys. 1,5 m


-6,0—I—1-5,OH 2,50



ABC

ciągnik z szer.    szer.

naczepą stan.    manew-

ładunk. rowa

10,7

3,0

3,7

4,3

14.0

13.1 11,9

12,2

3,0

14,6

3,7

13,4

4,3

12,8

13,7

3,0

17,4

3,7

14,9

4,3

14,6


© Rampa załadunkowo-rozładunkowa $(j) Załadunek i rozładunek na dziedzińcu wewnętrznym


" / u / ił i

i| f k l

H-6.5-1


©


//

//

jzada-1 szenie 1 1 1

l

1

i

1

1

1

1

I 1

s

/

platforma o wys. 1,2 m


T

wjazd.

Najmniejszy plac manewrowy dla ramp załadunkowych —7,0-1


Ruch prawostronny wg ruchu wskazówek zegara


©




©


Wymiary zadaszonego doku przeładunkowego


381


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
NEUFERT78 parking,gar,stac pal 1,70 i-60-i -2,25- +- 75-* POJAZDY QD Wymiary, promienie skrętu i mas
NEUFERT80 parking,gar,stac pal RAMPY I POMOSTY PRZEŁADUNKOWE Wózek dźwignikowy dop. obc. (t): 2,5
NEUFERT87 parking,gar,stac pal jezdnia ©Możliwe usytuowanie słupów, parkowanie prostopadłe jezdnia U
NEUFERT88 parking,gar,stac pal tjSMtn 3,0 ł -1 nmmmm •"--o _Lio (5) Pochylnia podłużna mmmmm. P
17579 NEUFERT90 parking,gar,stac pal STACJE PALIWInformacja: Forschungsgesellschaft fur StraRen- und
NEUFERT83 parking,gar,stac pal I 6,00 1 1—    +3,50+ -^+ 2,00 2.00 I-7,50-1 © Parkowa

więcej podobnych podstron