Badania marketingowe wykład0

Badania marketingowe wykład0



a yi/i. OjdM .

1= ^tćwuo. -koirUrc^fcpi^e    o

f    - o ^ofrnaiwe cecu^ ^red miotu

fc2yoc>ra^. ^ <M^or6 oWei^Ą ( Aa3 ^oU\ s^czGio cę^znĄ&jtl ^o-»tr/-ep3|’ ^ ^uL ^ fcctcwiiCL, o doWt°do>eui'q. tub ipneżtju^- w£ocdUeu*c S^Wac^e ^‘•q'K3ue 6 a^t^i^a^eu- airoUUCu. lub 'ioUupu, z bfcpK^u S(potVLoC Went ^ oloat^tti... do ^otneb «boniuivi6^6i^’cii)

* 6^k/Uiia u) 4uie^ęrN 'iechnrb p»rcp:Ucvj^Lb. -elirwtow^ JUobao^. fr€/opandevtfa, , \jdkdco*. utać^oiCt n^po^cWb^.' pnePo^ yvi^li •

TecW.<kv prr-'et<c^j^e. 4^. bada^acu ^oł^o^c-Iu aj tzw.    (j&ófOdnie - 2adajeu<^    ^ bo, Co robię luJo

aUmi {^dSuwOOjęc temat cd hejprwdeato.. bj słc^'ur20vi'cx bto^ne, - ucl/)wyuc (pi^rm^e s^ja^-euiA ( kbDł-e 00vrn iią pOii^a^ W    2.    Wcl fciOK^n*

lodpoi^ied^    (podać    m

o) fMedo^o^Pne IćomaCk - ^/boJ^2£^cx. pieawsiojCM< &oj<*r?ed. dl) i/ji2^rart€U tli^t^PWni lCa - oJo^ ępwoi 40; ?&ruir>£U r^ojpk^ c) diun^u’    -■V<2cVu^t’tj^ ^c?uonl|.'tjcu>j,» trnavU»'

^rcotuVitu jfo/Uc oiolo^.

CC^&jfc, - ^?o2ioatcx fta 2WMt€^-e#ie SOrnola^^oU pn£L^

^ j t£/tfV babcyitU-ćt ' coj Y)(x ocoacllt^ fw.edcVobc/pti    -zdaJ,

po/hj pcu-cte "    ywweU np. jaJUai

i'rcvtVu2x rob* iw\|pre?^ 4 ^oj^iaJUi tuue kw<cvyU ,1^001 <? bło (jDclue-poa biedueL i 2.Vawi \z>'Umcu^>\c^i .


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
BADANIA MARKETINGOWE WYKŁAD RYS HISTORYCZNY PRZED 1900 ROKIEM Znajomość rynku i stosunków handlowych
Badania marketingowe - wykład•    Kiedy pojawiają się symptomy spadku udziałów w rynk
02.12.2008 Badania marketingowe wykład nr 5 Instrumenty pomiarowe (narzędzia badawcze) Co to jest
BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 6 Prot UE dr hab. Andrzej Bajdak Rodzaje pytań: 1.
BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 8 Prot UE dr hab. Andrzej Bajdak Wywiad- metoda zbierania informacji ź

więcej podobnych podstron