254 255 (10)

254 255 (10)



Spis rysunków

Rysunek 27. Formuła MEDIUM charakteryzująca internet .................124

Rysunek 28. Najpopularniejsze portale internetowe w Polsce ...............127

Rysunek 29. Formy reklamy internetowej ...............................127

Rysunek 30. Rodzaje układów kompozycyjnych i kompozycji...............145

Rysunek 31. Przykładowe aranżacje samoobsługowych punktów sprzedaży .... 148

Rysunek 32. Umiejscawianie produktów na półkach.......................149

Rysunek 33. Rodzaje stoisk targowych .................................159

Rysunek 34. Struktura strategii reklamy ................................163

Rysunek 35. Hierarchia celów stawianych kampanii reklamowej .............167

Rysunek 36. Rodzaje badań związanych z reklamą .......................178

Rysunek 37. Wskaźniki skuteczności reklamy obliczane na podstawie

badań mediów ..........................................180

Rysunek 38. Struktura podmiotowa rynku reklamowego w Polsce............188

Rysunek 39. Rodzaje agencji reklamowych..............................192

Rysunek 40. Standardowa struktura agencji reklamowej fuli service ..........194

Rysunek 41. Proces podejmowania decyzji przez konsumentów indywidualnych 204

Rysunek 42. Czynniki kształtujące postępowanie konsumentów na rynku......208

Rysunek 43. Hierarchia potrzeb A. H. Maslowa...........................209

Spis tabel

Tabela 1. Podstawowe klasyfikacje reklamy ..............................42

Tabela 2. Porównanie celów stosowania reklamy firmy i reklamy produktu......47

Tabela 3. Podstawowe różnice pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną......48

Tabela 4. Rodzaje nagłówków .........................................57

Tabela 5. Przykłady różnych sloganów reklamowych .......................61

Tabela 6. Wzory obrazujące historyczny rozwój pisma......................70

Tabela 7. Przykłady podstawowych krojów pisma..........................73

Tabela 8. Przykłady pisma o różnej budowie liter ..........................74

Tabela 9. Przykłady szeryfów w różnych krojach pisma .....................75

Tabela 10. Cyfry rzymskie i arabskie....................................75

Tabela 11. Układy liternicze symetryczne i asymetryczne....................77

Tabela 12. Kolory i ich wykorzystanie w reklamie .........................82

Tabela 13. Struktura mediów, środków i nośników reklamy ..................86

Tabela 14. Zalety i wady reklamy telewizyjnej ............................91

Tabela 15. Zalety i wady reklamy radiowej ..............................101

Tabela 16. Zalety i wady reklamy w prasie codziennej .....................106

Tabela 17. Zalety i wady reklamy w czasopismach........................108

Tabela 18. Zalety i wady reklamy zewnętrznej ...........................118

Tabela 19. Zalety i wady reklamy w publikacjach zwartych .................131

Tabela 20. Zalety i wady reklamy w publikacjach luźnych ..................132

Tabela 21. Zalety i wady reklamy bezpośredniej ..........................133

Tabela 22. Zalety i wady telemarketingu ................................134

Tabela 23. Zależność pomiędzy mocą oświetlenia wystawowego

a wielkością wystawy......................................141

Tabela 24. Pozycje budżetu targowego .................................156

Tabela 25. Wskaźniki skuteczności reklamy obliczane w postteścic ..........183

Tabela 26. Schemat briefu reklamowego ................................197

Tabela 27. Przykłady zewnętrznych źródeł informacji o produkcie............205

Tabela 28. Cele reklamy w kolejnych fazach procesu postępowania konsumenta

na rynku ................................................206

Tabela 29. Modele oddziaływania reklamy ..............................214

Tabela 30. Pozytywne i negatywne emocje w reklamie.....................216


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SPIS RYSUNKÓW: Rysunek 1. Budowa geologiczna gminy i miasta
10016 —y logistyki przedsiębiorstw Spis rysunków Rysunek la. Powiązania w obszarze cele - środki fi
10 SPIS RYSUNKÓW 5.4    Pętla while i do—while zapisana w postaci
Spis rysunków Rysunek 1. Rozmieszczenie infrastruktury sieci komórkowych w Trój
SPIS RYSUNKÓW Rysunek 1 Mapa terenów objętych koncesjami na poszukiw anie gazu ziemnego z łupków w P
img053 (18) Spis rysunków Rysunek 1 Fragment kalendarza zdefiniowanego w
Spis treści Spis rysunków Wykaz skrótów Wstęp (ŁD) 1    Sieć Internet (JM) 1.1
Spis rysunków i tabel Spis rysunków i tabel Rys. 6.25. Rys. 6.26. Rys. 6.27. Rys. 6.28. Ry
skanowanie0062 (10) 50. danie Rysunek przedstawia siewkę rośliny nasiennej.3p. liścienie Na podstawi
Spis rysunkówSpis rysunków Rysunek 3.1 Pomierzony i prognozowany rozwój ruchu samochodów ciężarowych
4. SPIS RYSUNKÓW Budynek biurowy przy ul. Małachowskiego 10 w Poznaniu _Instalacje slaboprądowe i BM
254 255 Rozdział 10. Konflikty społeczne I w przestrzeni życia publicznego; różnorodności znacznie
skanuj0029 (162) 28Górniczy przemiennik częstotliwości VSD - 630 -1140/ 7. Spis rysunków Lp. Nazwa

więcej podobnych podstron