3

3



Dziecko I:

Dziecko II:

Dziecko I:

Dziecko II: Dziecko III: Dziecko 1:

Wszyscy:

Dziecko II: Wszyscy:

Dziecko I: Dziecko II: Wszyscy:


Zasadził dziadek rzepkę w ogrodzie, Chodził tę rzepkę oglądać co dzień. Wyrosła rzepka jędrna i krzepka,

Schrupać by rzepkę z kawałkiem chlebka! Więc ciągnie rzepkę dziadek nieboże, Ciągnie i ciągnie, wyciągnąć nie może. Zawołał dziadek na pomoc babcię:

„Ja złapię rzepkę, ty za mnie złap się!”

I biedny dziadek z babcią niebogą Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą. Babcia za dziadka Dziadek za rzepkę

Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!

Przyleciał wnuczek, babci się złapał,

Poci się, stęka, aż się zasapał!

Wnuczek za babcię,

Babcia za dziadka,

Dziadek za rzepkę,

Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!

Pocą się, sapią, stękają srogo,

Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą!

Zawołał wnuczek szczeniaczka Mruczka, Przyleciał Mruczek i ciągnie za wnuczka!

Mruczek za wnuczka,

Wnuczek za babcię,

Babcia za dziadka,

Dziadek za rzepkę,

Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!

Pocą się, sapią srogo,

Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą!

Na kurkę czyhał kotek w ukryciu, Zaszczekał Mruczek:

„Pomóż nam, Kiciu!”

Kicia za Mruczka,

Mruczek za wnuczka,

Wnuczek za babcię,

Babcia za dziadka,

Dziadek za rzepkę

Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!

Pocą się sapią stękają srogo,

Ciągną i ciągną, wyciągnąć nie mogą! Więc woła kicia kurkę z podwórka,

Wnet przyleciała usłużna kurka.

Kurka za Kicię,

Kicia za Mruczka Mruczek za wnuczka,

Wnuczek za babcię,

Babcia za dziadka,

Dziadek za rzepkę,

Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę!

/

X


Dziecko I:

Dziecko II:

Dziecko IV: Wszyscy:



Dziecko I: Dziecko II: Wszyscy:



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
86 87 II    dziecko : III    dziecko: I dziecko: III
karta02 III. Dmie szczcg61owc o dziecku A. II o /. w ó j s o m a t y c z n y 1. Stadium prenatalne (
86 87 I 1 IV WICIU I 1 IV WICIU II    dziecko: III    dziecko: I
skanuj0014 „Szukamy sylaby II” Rozkładamy sylaby na stoliku. Nauczycielka wymienia dowolną sylabę. K
Image0023 (2) DIAGNOSTYKA ROZWOJU FIZYCZNEGO DZIECKABiologiczne układy odniesienia: Ii tabele norm2.
108 swjętosława (m. wratysław np mieszko. II 16. 17. jakoby była ostatniem jego dzieckiem, młodszem
108 swjętosława (m. wratysław np mieszko. II 16. 17. jakoby była ostatniem jego dzieckiem, młodszem
skanuj0014 „Szukamy sylaby II” Rozkładamy sylaby na stoliku. Nauczycielka wymienia dowolną sylabę. K
IMGS70 II Rozwój liryczny mym dziecka od urodrenla do 3 roku tycio. DU osób. któro nie ze-tknęły sic
skanuj0007 „Jedzie pociąg” II Nauczycielka lub dziecko wymyśla jakąś głoską. Zadaniem dzieci jest sk
11885 Obraz4 (43) & Przedmioty wykonane z darów naturyTrójwymiarowy naturalny kolaż Zabierz dzi
—ii WRekrutacja do klas 0-3 Złożenie wniosku o przyjęcie dziecka •    oddziały
Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka. Jan Pawe
IMGw05 (2) II Wyrównanie posturolnc u dziecka: a—w prawidłowym rozwoj
[SI SGWQ UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY mCZĘŚĆ II.PROBLEM ADAPTACJI DZIECKA DO SZKOŁY
1 KSIĄŻKA UCZY BAWI ROZWIJA ZDOLNE DZIECKOKLASA 2SPRAWDZIANYMATEMATYKA Cr klasa II SUKCES W
Zabawy rozwijające mowę dziecka (16) Zestaw II Rozkładanie i składanie jajek, bab z uwzględnieniem w
czy dziecko może iść do szkoły (2) # DZIECKO 1 OBSERWACJA II OBSERWACJA Poprawnie liczy przedmiot

więcej podobnych podstron