43 (194)

43 (194)



Podwójny tkany I

Otwarte kwadraciki

Tkany II


Podwójny tkany II

Wykonywać tak, jak ścieg tkany I.

Rz. 1 i 2 przerabiać kolorem A. rz. 3 i 4 kolorem B.

Drobne warkoczyki

Wykonywać tak, jak ścieg podwójny tkany I. Rz. 1 i 2 przerabiać kolorem A, rz. 3 i 4 kolorem B.


Rz. 14: wszystkie oczka lewe.

Rz. 15:1 o.p., *4 skrz. 2+2 p.-p. od tyłu; powt. od * do ostatniego oczka, 1 o.p.

Rz. 16: wszystkie oczka lewe.

Powt. 16 rzędów.

Tkany I

Liczba oczek podzielna przez 2 + 1.

Rz. 1 (prawa strona): 1 o.p., "wł. z przodu, przeł. 1, wł. z tyłu, 1 o.p.; powt. od * do końca. Rz. 2: wszystkie oczka lewe.

Rz. 3:2 o.p., "wł. z przodu, przeł. 1, wł. z tyłu, 1 o.p.; powt. od * do ostatniego oczka, 1 o.p. Rz. 4: wszystkie oczka lewe.

Powt. 4 rzędy.

Inne pomponiki

Liczba oczek podzielna przez 10 + 5.

Rz. 1 (prawa strona): 2 o.l., 1 o.p., *4 o.l., 1 o.p.; powt. od * do 2 ostatnich oczek, 2 o.l.

Rz.2:2o.p., 1 o.l., *4 o.p., 1 o.l.; powt. od * do 2ostatnich oczek. 2 o.p.

Rz. 3: 2 o.l., "kul. (kuleczka) w następujący sposób: w kolejnym oczku przerób [1 o.p., 1 o.l., 1 o.p., 1 o.l., 1 o.p.], zawróć, 5 o.p., za-

wróć i 5 o.p. r. (kuleczka gotowa), 4 o.l., 1 o.p., 4 o.l.; powt. od * do 3 ostatnich oczek, kul., 2 o.l.

Rz. 4: jak rząd 2.

Powtórzyć rzędy 1,2, 3 i 4 czterokrotnie.

Rz. 21: jak rząd 1.

Rz. 22: jak rząd 2.

Rz. 23:2 o.l., *1 o.p., 4 o.l., kul., 4 o.l.; powt. od * do 3 ostatnich oczek, 1 o.p., 2 o.l.

Rz. 24: jak rząd 2.

Powtórzyć rzędy 21,22, 23 i 24 czterokrotnie. Powt. 40 rzędów.

Liczba oczek podzielna przez 4.

Rz. 1 (prawa strona): 3 o.p., "wł. z przodu, przeł. 2, wł. z tyłu, 2 o.p.; powt. od * do ostatniego oczka,1 o.p.

Rz. 2: wszystkie oczka lewe.

Rz. 3:1 o.p., "wł. z przodu, przeł. 2, wł. z tyłu, 2 o.p.; powt. od * do 3 ostatnich oczek, wł. z przodu, przeł. 2, wł. z tyłu, 1 o.p.

Rz. 4: wszystkie oczka lewe.

Powt. 4 rzędy.

Liczba oczek podzielna przez 4 + 1.

Rz. 1 (prawa strona): 1 o.p., "przeł. 1 na lewo, 3 o.p.; powt. od * do końca.

Rz. 2: *3 o.l., przeł. 1 na lewo; powt. od * do ostatniego oczka, 1 o.l.

Rz. 3: 1 o.p., *3 skrz. 1+2 p.-p. od przodu, 1 o.p.; powt. od * do końca.

Rz. 4: wszystkie oczka lewe.

Rz. 5: 5 o.p., "przeł. 1, 3 o.p.; powt. od * do końca.

Rz. 6: "3 o.l., przeł. 1; powt od * do 5 ostatnich oczek, 5 o.l.

Rz. 7: 3 o.p., *3 skrz. 2+1 p.-p. od tyłu, 1 o.p.; powt. od * do 2 ostatnich oczek, 2 o.p.

Rz. 8: wszystkie oczka lewe.

Powt. 8 rzędów.

Liczba oczek podzielna przez 2.

Rz. 1 (prawa strona): wszystkie oczka lewe.

Rz. 2: wszystkie oczka prawe.

Rz. 3: 2 o.p., "przeł. 1, 1 o.p.; powt. od * do końca.

Rz. 4: *1 o.p., wł. z przodu, przeł. 1, wł. z tyłu; powt. od * do 2 ostatnich oczek, 2 o.p.

Rz. 5:1 o.p., "wł. z przodu, 2 o.p. r.; powt. od * do ostatniego oczka, 1 o.p.

Rz. 6: wszystkie oczka lewe.

Powt. 6 rzędów.

Pozioma jodełka

Liczba oczek podzielna przez 2.

Rz. 1 (prawa strona): 1 o.p., "przeł. 1. 1 o.p., nał., lecz zamiast gubić oczko przełożone z lewego drutu, należy je przerobić od tyłu na prawo; powt. od * do ostatniego oczka, 1 o.p.

Rz. 2: * 2 o.l. r., następnie przerobić ponownie na lewo pierwsze oczko, zsunąć oba oczka razem z drutu; powt. od * do końca.

Powt. 2 rzędy.

43


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20090704098 200 Część II seria tak, jak zostały przedstawione w czwartej Medytacji, musielibyśmy
img010 (43) cy, J <rao O pCOLŁ&^SOc— C lpt-i *^>1 <2Jo ii i ■ ■-: ii) i iii .w ■
ksiazka(025) I    I! Rys. 2-43. Kształt gniazda zaworu ssącego: X - nowe gniazdo; II-
ksiazka(025) I    I! Rys. 2-43. Kształt gniazda zaworu ssącego: X - nowe gniazdo; II-
Seoro Jętfrys doradca melodyczny motemolyi PCOZN Pula*y KONSPEKT LEKCJI OTWARTEJ Z MATEMATYKIw klas
Beato Jędrys doradco metodyczny matematyki PCDZN Puławy KONSPEKT LEKGI OTWARTEJ Z MATEMATYKI w klasi
Scenariusz lekcji otwartej matematyki w klasie II gimnazjumTEMAT; Smagam gżilate
Scenariusz lekcji otwartej matematyki w klasie II gimnazjumTEMAT: Szczególne trójkąty
60948 symbol021 42 43 na Niżu Polskim bransolety typu Regelsbrunn (I/II OEB) i spirale binoklowate (
10 (43) 194 9. Funkcje wielu zmiennych Zauważmy, że mamy ASP A - A, ponieważ PA = A i zachodzi (68),
larsen1229 43. Chirurgia szczękowo-twarzowa 1229 -    Le Fort II: Jest to złamanie w
43.    Przy poborze wody z otwartego zbiornika smok ssawny powinien być zanurzony: a.
Otwarte przesłuchania konkursowe II Żoliborski Konkurs Recytatorski Jerzego Ficowskiego
194 INDEKS NAZWISK Siekierska Jadwiga s. 131 II Siemientkowski R. I. 124, 141 Siemińska Ewa, ps
Obraz5 (24) //lulania otwarto Zestaw I    Zestaw II 1. m = -32, M = 16. 1. Zbiór B
scandjvutmpd001 194    Ćwiczenia zmysłów. nim kwadracikiem kotka na kartonie, mające

więcej podobnych podstron