4 (664)

4 (664)



27.

Diagnozując potrzeby określonej grupy w zakresie nauczania pierwszej pomocy powinieneś

a)

b)

c)


ustalić aktualny stan wiedzy I umiejętności ratowniczych grupy, ocenić warunki techno-dydaktyczne. ustalić jakim limitem czasu dysponujesz, ocenić umiejętności wyjściowe grupy i warunki, w których poprowadzisz zajęcia.

28. Ewaiuacja to

a)    proces diagnozująco - korygujący

b)    proces diagnozująco - oceniający.

c)    proces oceniająco - decyzyjny, proces oceniająco - korygujący.

29.    w przypadku wcześniejszego wyczerpania tematu zajęć, nie powinieneś proponować uczniom

a)    powtórzenia przerobionego materiału.

b)    utrwalenia ćwiczeń.

c)    podsumowania zajęć.

^ wcześniejszej przerwy.

30.    Jakie metody kształcenia będziesz preferował na swoich zajęciach

a)    metody podające.

b)    metody problemowe, metody praktyczne.

d)    metody eksponujące.

31.    Jeżeli uczeń sprawia Ci kłopoty, przeszkadza w zajęciach, to

a) ostro przywołujesz go do porządku.

^bjc ustalasz reguły na początku i konsekwentnie je egzekwujesz.

c)    zrezygnowany opuszczasz klasę.

d)    wypraszasz z zajęć niesfornego ucznia.

32. Autoewaiuacja polega na

a)    dokonaniu pomiaru dydaktycznego po zakończeniu zajęć dydaktycznych.

b)    dokonaniu oceny procesu nauczania przez ewaluatorów zewnętrznych.

dokonaniu przez nauczyciela oceny stopnia osiągnięcia celów kształcenia.

d) dokonaniu pomiaru dydaktycznego na początku każdych zajęć dydaktycznych.

33. W czteroetapowej metodzie nauczania umiejętności praktycznych, nazywanej metodą

4 kroków, etap polegający na wykonaniu przez nauczyciela nauczanej procedury bez komentarza to etap pierwszy.

b)    arugi.

c)    trzeci.

d)    czwarty.

34. Hospitując zajęcia prowadzone przez kolegę, szczególną uwagę zwfÓtiszna

merytoryczne i metodyczne przygotowanie prowadzącego.

b)    dobre przygotowanie konspektu I przestrzeni dydaktyczną.

c)    przedstawienie celów i adekwatny dobór treści.

d)    właściwy dobór metod nauczania i środków dydaktycznych.

35. Kopspekt jest

zbiorem treści nauczania odnoszących się do jednego tematu, z odpowiednim przypisaniem elementów metodycznych do poszczególnych treści.

b)    zbiorem treści nauczania odnoszących się do wszystkich tematów danego programu nauczani z odpowiednim przypisaniem elementów metodycznych do poszczególnych treści.

c)    katalogiem tematów lekcyjnych, z odpowiednim przypisaniem elementów metodycznych oraz określeniem czasu przeznaczonego na ich realizację.

d)    zbiorem zadań dostosowanych do określonych treści nauczania w taki sposób, by można było ustalić stopień opanowania treści.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
KAPITAŁ LUDZKI Program nauczania pierwszej pomocy przedmedycznej uczniów ze specjalnymi potrzebami
KAPITAŁ LUDZKI Program nauczania pierwszej pomocy przedmedycznej uczniów ze specjalnymi potrzebami
PYTANIA DO EGZAMINU Z ZAKRESU KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY data aktualizacji: 28 stycznia 2011 Nr
1 1 Filmy instruktażowe z zakresu udzielania pierwszej pomocy dostępne są na stronie Komendy
PYTANIA DO EGZAMINU Z ZAKRESU KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY Nr 1. Jedną z przyczyn wstrząsu hipowo
§ 10. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy w s
z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla najmłodszych
Publikacja zawiera podstawowe informacje z zakresu udzielania pierwszej pomocy
P1160365 Nr 8i. Spośród wymienionych czynności, do zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy medycznej
Diagnoza - stwierdzenie określonego stanu rzeczy w danym zakresie. Diagnoza w odniesieniu do człowie
1. Opis podjętych działań w zakresie diagnozowania potrzeb społeczności szkolnej. W roku szkolnym 20
201411262721 GOSPODAROWANIE i PODEJMOWANIE DECYZJI OKREŚLAJĄCYCH JAKIE POTRZEBY IW JAKIM ZAKRESIE P
Diagnoza - stwierdzenie określonego stanu rzeczy w danym zakresie. Diagnoza w odniesieniu do człowie
Symptomy trudności w zakresie nauczania iezyka polskiego Dostosowania wymagań edukacyjnych do potrze
Diagnoza potrzeb w edukacji zdrowotnej ma ogromne znaczenie, jako że różne grupy rozpoczynają edukac
skanuj0079 (25) 158 Edukacja alternatywna interesowań itd. Zamiast tego określa się zakres doświadcz

więcej podobnych podstron