6

6



Określanie ilości - podstawy

Odnoszące się do czasu

«#•#•#•©###••    • ••••#•#■«♦ ® # ® ® » ® # # # # # # # # e <* # # * ®. # • # ® # # • # #

Ćwiczenie: powiedz, jaka wczoraj była pogoda, jaka jest dzisiaj i jaka może być jutro.


o

O)

(U

c

’>!

o

(0

V.

0)

o.

o

co

'c

OJ

•w

E

.5

E

0)

N

o

5

O

©

tu

c

N

O

>.

to

E

tu

“4»*

CS

E

>s

g

to

ja

ca

N

Wskazówka: dziecko postara się przypomnieć sobie coś, co robiło „wczoraj”, wspomni jakieś wydarzenie, które właśnie ma miejsce („dzisiaj”) i coś, co ma zamiar zrobić „jutro”.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
5 1 Określanie ilości - podstawy Odnoszące się do przestrzeni: „otwarty - zamknięty” t • •
zabawy 2520matematyczne0011 Określanie ilości • podstawy Odnoszące się do przestrzeni: „wewnątrz • n
8 2 Określanie ilości * podstawy Odnoszące się do przestrzeni: „na (powierzchni) - pod” +
Blisko daleko, karta pracy Określanie ilości * podstawy■ Odnoszące się d© przestrzeni: „blisko • dai
Clipboard15 Dobrostan a ból i cierpienia zwierząt Cierpienie - określa stan osobnika odnoszący się d
Termin ten jest określeniem z zakresu prawa, odnoszącym się do uprawnień, jakie przysługują twórcom
zabawy 2520matematyczne0080 Określanie ilości - podstawyWielkość: „od największego do najmniejszego”
Clipboard15 Dobrostan a ból i cierpienia zwierząt Cierpienie - określa stan osobnika odnoszący się d
Clipboard15 Dobrostan a ból i cierpienia zwierząt Cierpienie - określa stan osobnika odnoszący się d
Clipboard15 Dobrostan a ból i cierpienia zwierząt Cierpienie - określa stan osobnika odnoszący się d
Określanie ilości * podstawyOdnoszące się do czasu: „4 pory roku” Zabawy matematyczne © Ćwiczenia
3(5) Określanie ilości • podstawyOdnoszące się do czasu: „najpierw • potem” Ćwiczenia myślenia
4 Określanie ilości • podstawyOdnoszące się do czasu: „pierwszy • ostatni” NĆwiczenie: pokoloruj

więcej podobnych podstron