analiza0

analiza0



Ta-r* 7! 1 ✓ 4. *•&. ‘•-- ‘'■3-.

Xx-... JfU s< -^-

!    *,____-f---s

^ł*yi*"'    'i, * 5rfc * ...«


Ś'fAn!Q iJ-.

V\3>vvsOvVOXv\C\, C^/><UyivX>. Oav^{

' L .1. ImL '..' -1 .S;.—L.J ' _■ -i.

. irs:

—=5 __L

P 2v, X

= 5v,

2U/1 . — U^v


-

_


X* y ' ... w-


o-cxi

f s (ji pói *e(«L,p)

Uot



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PrepOrg II205 (2) 208 1 -5- —s— -3— -5-7 6 y 71 n-Butylu bromek
rozdział 6 (15) 180 Podstawy marketingu sprzedaży. Analiza ta ma charakter wstępny, ponieważ w omawi
TWORZENIE STRATEGII ZAKUPOWEJ Macierz Kraljica Analiza ta pomaga w określeniu strategii zarządzania
skanuj0094 ,q.
myocarditis gigantocellularis ■ n & if fi : % *Vr** i*J* *    cV < 1“^ ‘3*«l -
Centrum Badań i Analiz Rynku ♦ Badania Syndykatowe ASMRynek kostki w PolsceStyczeń 2013 ♦ Rozwijamy
D“$^7* _    3*+/l? 7^ X -S •3 K -trd35 P«9] ■ 5 *-vi _ cg 3ćT -^tiLźzŹ^7
IMGW65 (Kopiowanie) D*ta S».ACC I St*Zl£LF) <UUUfcft, stolika AA 7&«v %■ .4 ^ .

więcej podobnych podstron