CCF20081206082

CCF20081206082



' ' "J IM"L'    ....... '''''Waźffiifi^aiićfillJftSribMKńlótoahiĆsię,'czy uczeń ma kontakt z kimś,

kto pracuje w danej dziedzinie i czy potrafi wymienić zawody podobne

:\umtoi/(<l tpaz.n ?K|.\'t|o ,w ątaukihiąpegoiprzezoslcbicy Sis i iu<|MpoA.\\ n| m z poi t . >3ai ipiiuiu.i \\ ipvwo|(ŚHoipijżyikłady hAnfcrelnytpbianto.tębidta.ąiiczniów:

■i|opod o;-',iu|r.jotii nfo.uzoj op asfapod |i!A\oqp.ids i n | | !f.xlD.HK»|

[llS.I X||l|0>f


cii no .MS |.ll ■IMA/O.I AUkIII ■dO|s lUAlIZOill ,i|,i|.iA'z3ncii i v|i


■| Z.AZjd 11111'IIOąOp IIIII ISO/ On,'ll|'!.liM!Mll

oifl 'aloi trzon oSat^


top I!|I?1S0Z OSOIJ|1!.I( llll III

Sattęm^M%WRPWM Pisemne


I 1 1 si."oijklj)j)g ^ńble^^tiWttżjjiz^Wńjś^życi^^b tikończeljlri szkoly? Spróbuj '<'vńlłi)l^fc1V)lll^rb,'1!iJllt!Mffci^ś robić'W przyszłości, jakim chciałbyś co iiiWgWijtby^óśUign^ć w życiu, co chciałbyś

’2: Mbfóf śł^dła^ern,' ze' łiYćfiió rÓŻriią'się między sob«i stylem życia.

Ć ól y    I e1 n i i1 żb a ć z ipi Jaki sJyl życia sam cenisz najbardziej?

ivU.pt) m' M per s aa li/poiipAS ty oni 'ituriasoiipl.niiin / ,\in:v    ...

Mł    Jak sijdzisz. czy dotychczas udaie ci się postępować zgodnie z tym

pul) is.ai miał i/a. ipd.sn utoizn.i, iiuzpni uucunc / u •riąrt


ipd.sn utoizo.i, luizpni utcuiin ri\ stylem życia: który cenisz?

:z laizaoiods zaiuAU).i tns i;/,ii|ir/ i u u ci i i i z :v ,a |


s3hJ zpn| I.AAUII! if.-nzodsAp m ipAohpótl Aznoz.i op >pun: i)


op aipso a\ jżpnj op ajc ipimiAs toiiips ni op o>||A) aiu oz.aunApido .hfi^ifJą Plącą


"©iĄIBys jiłfifkSńćżćniW śżktiły'iniif'żaćzać pracować, wówczas szu-kalby^btJić^ićWAWttćjyżitJ^Cej1 Się' Hiistćpującymi właściwościami

,sf^itfbPeai'S(s<j^&wli^M)J,1l c,,Aul" S',0'|zs *'1 jjfktól 'iii pBWtJlijJitil • Wyibtcib1 żaWibM    1

^'’;pS'‘!it¥JtJotó'j'ńii/beż napiec

*    lifflWtój' ci;jg 1 e;tńzćbii rozwiązywać nowe problemy

1 ''i    'trucJnosct

Jiruoujj iciM&PiJnfiźł^taliLFszyłjkl^wańs 19

praca samodzielna

praca interesująca i dająca wiele satysfakcji U Z> AS< Ji «i iń6i£JifVk\yjJiSljj|jbbiióżliwości kierowania innymi O IIJDMOI U AU f) A Pfa«> ^'ijtyMW^scijlalszegpiksztalcenia się

*    praca, w której niezbędne jest dobre współdziałanie w ramach zespołu

® praca o dużym znaczeniu społecznym

*    praca, w której panują dobre stosunki między pracownikami

•oSa.ioią ■oSsuąe: i orlnu


,,<U1 LIOol|OHII 0|IH|l'' Ó|S I


-liioSipui aui|On,AZ.AZS uiiizon 68i ami tiu|08az,izs apojAsz Zsisniu n; m Zalecana lektura

Informacje o aspiracjach znaleźć można w pracach:

Lewowicki T„ Aspiracji’ dzieci i mit

o u u: 11: i / p .iiipbszo.i z oz. d ''Riifchjjfika AV:, MMtiNWićjilucjihumli/iwej. WSiP, Warszawa 1987.

op; ‘ip\.\u» oavoj moso.o.ićI unA\rlc|0 o>j|.\i isoI oiu ni runiiiiO/.id dv 'Ms

Miii tu ja '.i,j jbuizod i i.AAuiu ®.iSfó6U1ńćlk dc> lśźl<!óły lo'i !!•"”'I>l11 1"1'


nioilzieży. PWN, Warszawa 1987.


oi^oil / M/ pop.    ami c|oso jj^jjlij^n^tą^ibiiib ubżnibw dó szkoły poznaje się obserwując ich co-

v/oul aoii i.Ąmi.A/.id m')m |. iy^fiji’ny-'iyc^Młl8Hfi8.llM<Jzrlii jednak faćiitc tp zjawisko również ankietą, uan.iado umipms «|p ;''r/-1^ls,^^ttó!tórili^ai^|ityAiWni,ien) wbwczas obejmować pytania doty-

"    '    'H UlSilZ. ’ '' liĄLli^ailPę^ljijd jtftl ^t^Wp1 M3AIII Milo:

i:i.x!o .liniom; op i|‘ 11 P.i ą uo tbćtiik rtJfctóybfiiiiżihiaŚibkcłd/jiiiych1 przez nauczycieli:

- ocena stJńHbbW.^W^tijij’ riabcżyiiel óddósi J>ię do uczniów; ri '"’lli ■ P|: 'klosłjberiit^lilśńybWlśbyfidwĆmdcjonalnyćh ucznia związanych ze szkolą

(strach, przyjemność);


i,inI ,ni si>(i^pi:i'iiv.|!i.w/oj .)0iAM»imHi ojnumzoj >(uj ;m,\\

|i- n',l i"|iAii| J»s >ii11 WSSttć^cfilęc^Utó^strfitiBłria w zajęciach szkolnych:

• ’ i1 ■ •1111    ' >liun.a.| jj&pun plóWftikrftóWIriftó d ś!iR6l4s- ojej patronie, liczbie uczniów, or-

u i i ■> u [iiiifc^ji1,1 kdrriiitóićfilćjyćH 11 irA    MitJi' li WćWó^aWi^tll^iiiyiiij^^Wśzkole:

’ ’'I■’ 1,111I1 -w '^"^HiR WteSńyfiWłiTildńiófecfiWJ^ztffiych z opanowanlśM^wfeil^y:

>'*■» •■» A!I,/A >1 r,u.11 bb^aiśłttbtóHlifiWWl:»s    £>«■*" U,"!P«'S

i >p - hk::: pi oibHh mÓ^liWoitt^ kÓr^śiiij Riorj; daje ukończenie szkoły.

'"'I "P ,<hI P1' °lKi 11 W&ziffa1    HIT Statyk lad tak:

l ,f iMmiilo,; .lunmuz ureaa|ii Aiptt/S'i du 'At pa o ipi ojppput

•;mn^ o: bl'iv,so/od Ó/.137

V. V .'I    |lI) v s I! | ^ i I.T

-n /ni iMomm nnA \ 2 w iin łr/s^i.w Kii/c^aan | ;><

)■ lt»p.'/.iO umipjns t o.>ui| r A/n insł /s^.SiAN pbz.i , X pi i imiu ;•/ n i \ .i |n i;r

• s\    vjOUI.‘>p 'H»C l| *)I>|1

>i Irflom .‘iu i| i.un.‘>.i'|u<i'i i ipi!i;»nis ipmmso i|.


ni/o.i


Gdyby uczenie się %ł© cMkowtete^ dobrowolne i mógłbyś podjąć sa-módzidnieidcęyzję; ćży pfBtfrWitó^diod zenie do szkoły, czy też pozo-staówniefc tb^d'by‘ś szrbbił:;(PódWreśl właściwi) odpowiedź)

a) '(idfzućiłliJWn śfctółę ftatVchmiasfi

b)    tfb’ć!źVkąlt$m dó^ónca róllu ^iołnego, a potem odszedł; czasu I li jcon c ie n i a nauki w szkole;

l|DAlllAJ>)llO>|

nJU,ki W;tójJ58ra.,pn,S


c)    z<

.\\OUILU

d)    zost


pslaibynil. az u„

u .ido uinlpuis rjltlni.i cmi ppizfl a potem uczyłbym się dalej.

W: u' ,vriUA\n .tAi/a Muln.iulani


lAONCJisou pouunz. ałbynt az do czasu ukończenia


•unitom nt<;


i. |IV.I|'0|I

iSI: |as PA\ :|.v\zvui:is


i.n -p: :|ir i > ,v,i s niiiCAsoiujoi nuiOMO bpiit) Mzs

i •. i, i -1 M/p •r.!)lieliif^|,Y(ft5^t%I^Wc,Mj«P#niowie wartościujii i Itibiii poszczę iiaut #»RrcffMWsnf»4S^Wfl-i98R|n$, nastawienie uczniu do szkoły i jc-,\zfouiu 0/-I&    sponaidjiHiiKU wtMNf..kjUkudzic

....... ,| jsjęęjfi n^!»,o.%2k|^n|ęl|;,Hspśttrtfy wyrazić $w(W|>.<siHu«iwisk«u A oto

przykłady:    Motoiu.ip.iz.id


, j.>po tu io.ijo.t -wmi ngatd r.i'in:,i\,falijAizo.i n>|01 a\ c>ii lumionup.tz.id 7 uiAmrzt


u Ajs .i.il:i'npfuuz


muMipi>|m»| z muci|' Atu ■ n >10.1 si <’P I-1MIU.I u os v tiuipoi


no Ib iii s\ li mu


MlllpO/Jlł .)ltMO>lpt!Z,IOtl .li

]i:i i|ti| ,imio|i|o.id tu uip: v .iłtmts -A 1S.ll ,1|>)AM7; ut.lltiiup (H> UlPÓjW (3 ni.: i iutc.uu/ oi.iA/ii zaz

.>|o'|o op uiuozpojn po um.ii


i iw mujiMOiuir/o.i uu l;lit|.sozjdod . .

Przeczytał postawione,ttizci zdania i zaznacz, czy zgadzasz się z m

ioso •iLWUlmiuoJ u.mi,nlo iinmwis -' mi, cZy tez me.

aPttniAs ilu

u ,f|^Bi.ętgółiflpessysicletBti.wyręeMmiali dla ucznia, który na początku 7.1 lejtpjiipijZyzraftńkStó.iłśólóięiodrobił zadań domowych

.w.n ■//.i.i///.wyt/o.y ilśtu.itlo nnupois -    Tak. Nie.

* Nauczyęiięiąii[uybpfd?iiętilti(ńii\przeclętnych - ani zbył dobrych, ani ; a z z^ljiyt. isiyęit ot pznióyw o uai Ajuo

uu o>(|Ai jfpttniAs faintp m Ais pum    Tak. Nie.

•. r^HC.WicIp łiwt^ajiU.że;uitąniowie zawsze chcą ich oszukać.

ulu uM.it mu/.i.w.i.iih‘i>'>:.«/ iwiipms' -    Tak. Nie.

US rA'\A0|~/O Ilintll . 111! I: i ~> 11-1 lllAl


I / mieś nu.

i i .’> | ■ IM I I|.1AZ /;i nloA-./oJ i ,1 uuuf M/.ld ^'•1 .^IS !MU.'V/


pi\, i

■ ■ a\« >u.i


’>n:.\\.ininii/f)si/,t\ ninf/>i>i\ -

A oto przyk|a^y :pytj)ni^ jiqkiistptyggo, w którym zastosowano zdania nicdpl^ńpy.pnfiid iiiiosods a\ Aiin|iiiz

< n IU|i:|7|l UIPMX|d \\ pod 7P1 OAWIPS_


iu,-.\ >|nti i


uj.-koirjj


pujtjce zdania:


o6óz:mc

/p lauup muuirzod u » n v ■ >/l| :i11: AP i 0I7.<


J^Wzy?C!Pnauc?ycie? tlafclt§ lu§it,Sgdy...................

•    Gdy nauczyciel cltce kogoś pochwalić, wówczas.

•    GdV‘ririńćZyH!i:l ćhB^ko^ó^iiRarac, wówczas.......

•u. ssiMUlZ isoiin iuu7,o.iauton

» Gdy nauczyciel jest zdenerwowany, wówczas.......



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
15233 P1190102 (2) IM POGAŃSKI CMINTARZ CZY ŚWIĘTY GAJ? dujący się niegdyś w jego progu- Mok piaskow
hasła otrzymają Uniwersytet Jana Kazimierza we Lwowie i Uniwersytet im. Ivana Franki czy też FSO War
CCF20090702038 76 Przerwanie immanencji Czy zatem nasza analiza nie powinna wyjść poza literę Husse
CCF20090702069 138 Idea Boga czy ekstrawersja, jeśli nie taką odpowiedzialność za Innego, która nie
CCF20090704016 34 Część I nic, czy się je zada czy nie, nie zmienia w niczym ruchu gwiazd, ani bieg
CCF20090704081 znacza miejsce elementom. Czy jednak mógłbym odróżnić siebie od innych, gdybym się z
CCF20090704107 218 Część II czy są natury czysto fizjologicznej, nie ma w tej chwili dla mnie znacz
CCF20091001015 tif ZNAK Znak czy pojęcie znaku? Semiotyka, jest nauką o znakach. Żeby to zrozumieć,
CCF20091001026 tif jest prawdziwa, czy też fałszywa. Implikacja bowiem złożona z prawdziwego poprze
CCF20091002019 tif czonych znaczeń, czy za objaw, oraz czy to, na co ona wskazuje lub co oznacza, j
CCF20091002030 tif przykład narysowany czy wyrzeźbiony krzyż jest — powiada Morris (1971:101—102) —
CCF20091002044 tif stanowi tę czy inną jego odmianę, a ściślej: bywa użyte w tej czy innej roli zna
CCF20091006060 tif wał rozstrzygnąć, czy powyższe/ zdanie jest prawdziwe; Natomiast poprzednio poda
CCF20061214052 3.5 LOJALNOŚĆ - KATEGORIA EMOCJONALNA CZY ETYCZNA Wiele cech łączy się w jeden wyraz
CCF20081129057 ne i prawidłowo zbudowane, czy akt językowy jest zgodny z wymogami i czy istotnie mi

więcej podobnych podstron