CCF20100217016

CCF20100217016



Pojazdy muzealne


ZABYTKOWE POJAZDY TRAKCJI ELEKTRYCZNEJ

EP03-01

ASEA

01/1951

Kr. Prokocim- lok

sprawny

ET21-57

Pafawag

65/1960

Kr. Prokocim - lok

sprawny

EP02-02

Pafawag

02/1954

Warszawa Główna - muz

eksponat

EP02-07

Pafawag

07/1956

Chabówka - muz

eksponat

EP02-08

Pafawag

08/1957

Kraków Prokocim -lok

eksponat

EP03-08

ASEA

08/1951

Skierniewice - lok

do renowacji

EU04-24

_LEW__

6701/1955

laworzvna Śląską - muz

eksponat

4 EP05-01

Śkoda

4307/1961

W-wa Olszynka Groch. -Tok

renowacji

4- EP05-22

Skoda

4328/1961

Kraków Prokocim - lok

eksponat


EU07-001 EU20-24 3E-12* ET21-66 ET21-100 ET21-367


Pafawag 001/1964 LEW 7817/1957 Pafawag 23/1958 Pafawag 80/1960 Pafawag 117/1961 Pafawag 400/1966


Chabówka - muz Warszawa Główna - muz Zduńska W. Karsznice - muz Warszawa Główna - muz _ jaworzyna Śląska - muz Kościerzyna-muz


4 FT77-1 21 ** Pafawag _Q52/1972—TaworzynaSląska -irulz


42.


E401 AEG EN80-16s EEC EW90-12/05 Ma 090 802 -i- EP05 -18 Skoda

4-

<04 Skosi h * oznaczony jako ET21 -1 ** zbudowany jako lokomotywa nr EP23-001 lok - lokomotywownia (zakład taboru) muz - ekspozycja muzealna, skansen st-na terenie stacji


Warszawa Grochów Grodzisk Maz. - lok Kościerzyna - muz Skierniewice    eksponat

W-wa Olszynka Groch. - lok


eksponat eksponat eksponat eksponat do renowacji eksponat do renowacji do renowacji eksponat (sprawny) eksponat (sprawny) wrak


- lok


1913 1927

o 2 1930

< *-1913

4324/1961

ET21-09 Pafawag 09/195#_Wrocław Brochów - st

EW51 -36 Lilpop 55563/1939 W-wa Olszynka Groch. - lok

óf~- Al A

wrak wrak


51


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20100217013 ROZMIESZCZENIE POJAZDÓW TRAKCJI ELEKTRYCZNEJ NA SIECI PKP alnych oraz SKM i WKD (ezt
CCF20100217029 Pojazdy muzealne ZABYTKOWE POJAZDY TRAKCJI SPALINOWEJ SN61-168 Ganz-MAVAG
PANEL STERUJĄCY DO LEKKIEGO OSOBOWEGO POJAZDU Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM Emil WIŚNIEWSKI, Mateusz DOBROC
CCF20100217002 FKalendarium 1898 uruchomienie trakcji elektrycznej na lokalnej linii Wąbrzeźno --Wą
Andrzej Łebkowski MINIMALIZACJA ZUŻYCIA ENERGII PRZEZ POJAZD Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM WYBRANE
PSpGWYKORZYSTANE POJAZDYPODSTAWOWE PARAMETRY Elektryczny 136 KM 290 Nm 90 km/h 173
PODRĘCZNIK DO KSZTAŁCENIA W ZAWODACH MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW
mubiLiczba pojazdów z napędem elektrycznym w Polsce - podział ze względu na typ pojazdumarzec 2
transportu: o biopaliwa o środki transportu zasilane paliwem wodorowym o pojazdy o napędzie elektryc
1.    Dobra kultury narodowej - muzealia, zabytki i zasoby biblioteczne - stanowiące
CCF20110311017 17 Pomiary należy przeprowadzić w układzie elektrod kulowych o średnicy 12,5 cm dla
CCF20110512000 Prawo Wiena - prawo opisujące promieniowanie elektromagnetyczne emitowane przez ciał
CCF20110512002 Prawo "Wiesia - prawo opisujące promieniowanie elektromagnetyczne emitowane prz
CCF20110530037 (2) e Konatrukcja pieca. 1.Ramię przewodzące i uchwyt elektrody. 2.Obrotowe ramię no
ELEKTRYFIKACJA KOLEJNICTWA W ZSRR. Korzyści trakcji elektrycznej w porównaniu ł parową są bardzo wie
452 3 O tn 00 Ciąg dalszy ze str. poprzedniej452GDAŃSK GŁ.- WEJHEROWO Trakcja elektryczna Wszystkie
452 5 099 Ćigg dalszy ze strony poprzedniej452GDAŃSK GŁ.- WEJHEROWO Trakcja elektryczna Wszystkie po
452 7 662452    WEJHEROWO-GDAŃSK GŁ. Trakcja elektryczna Wszystkie pociągi z wagonami

więcej podobnych podstron