CCF20111211045 (2)

CCF20111211045 (2)



I t: MŁODZI 1 MEDIA 49

a, dziewczyna Piotrka z Terminu, kibicuje chłopakom i jest bar-aa, że kiedy pracują nad nowymi kawałkami, czasem uwzględniają ie (To powtórzenie w refrenie to był mój pomysł! Naprawdę!). Bo -i - kocha muzykę: Muzyki słucham wszędzie, biorąc pod uwagę, że ia, to naprawdę wszędzie, droga do szkoły, ze szkoły, czekam na . jeśli tylko nie idę z kimś. Komputer w domu jest cały czas włączony, atkowe głośniki, da się słyszeć muzykę w każdym pomieszczeniu.

: słucham, jak jestem w lesie, jak siedzimy na balkonie u koleżan-; kocha też Wtyczka z Zahaczewa. Dzień zaczyna od uruchomie-j przenośnej empetrójki, bo muzyką odmierza czas przy porannym kSw (trzy minuty to jeden kawałek). A później po prostu nie zdej-iawek. Muzyka jest jednym z najważniejszych elementów życia . młodych współpracowników, czymś, co towarzyszy im od pierw-l dnia — jak mówi jedna z licealistek, z którymi rozmawialiśmy, łszych współpracowników, Karol z Ziemielina, po wykonaniu żalącego na rezygnacji korzystania z jakichkolwiek mediów przez ń powiedział, że już rano, wychodząc do szkoły, czuł się dziwnie, ając na uszy słuchawek empetrójki.

i nie lubi ości. O osobach, które nie oddają się swoim zaintereso-. i czas spędzają tylko na nauce i rozrywkach, mówi z wyraźną nie-. ^ama marzy o studiach w szkole teatralnej i z teatrem łączy swoje i many - choć ojciec namawiają ją na „ości”: wszystko na ości, ban-. księgowość, chciał mnie w rybę włożyć i koniec. I chciałby, żeby : na życie to był plan zarabiania pieniędzy i nie potrafimy się na tym zo zgodzić, no bo mamy inne poglądy po prostu. On uważa, że : od takiego mojego dobrego samopoczucia są pieniądze, i dlatego -Ja nie muszę pracować, bo jestem jedynakiem, moi rodzie oboje . ale ja chcę pracować, żeby pokazać, że to, że ja mam jakąś w mia-aą duszę i chcę coś robić wyżej, i dla mnie to jest ważne, to nie ; ia nie muszę zarabiać, że ja mogę zrobić sobie taki plan na życie, t żyć ze swojej pasji albo uprawiać swoją pasję po pracy. No i to sta-ie udowodnić, pracując już drugi rok, bo młodszych nie biorą. Arie rozmowie z rodzicami dostarczają też ewidentne sukcesy, jakie ila, która brała udział między innymi w warsztatach teatral-rV. irszawie. Dziewczyna stara się nie omijać żadnej okazji, która po-■ jej w realizacji teatralnych marzeń. Pracowicie zbiera doświadcze-i dużo czasu spędza w Zahaczewskim Centrum Kultury, gdzie : swoim chłopakiem Bartkiem pomaga przy wszystkich organizo-I —prozach — od Dni Ziemi Zahaczcwskiej po dożynki. Podróżują t z kabaretem Bartka, który ma już na swoim koncie nawet wystę-i austriacką Polonią.

i tub jej brak jest nie tylko kryterium oceny rówieśników, ale też do-, Kamila denerwuje się, gdy opowiada o swojej szkole, w której nie I nikogo, kto byłby inspiracją dla jej teatralnych działań. Swojego i - -teatralnego tatę”, jak go nazywa - znalazła gdzie indziej, w kon-i szkole. Pan Roman, uważany przez Kamilę za wzór pedagoga, i czas dla młodych ludzi, jest pełen inicjatywy. Z nim Kamila szli-: scenariusze, on nadzoruje próby, co pomaga w dyscyplinowaniu i Pochwały pana Romana są dla Kamili silną motywacją, jest mu też n że w nią wierzy i mówi jej, że może osiągnąć sukces. Pan Ro-ddad, że kontakt z „mistrzem” jest dla młodych wciąż niezwy-■*■1 trudno zastąpić go w inny sposób. Co nie znaczy, że nie można


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20111211035 (2) * t: młodzi i media 39 tów, to wśród nich szuka się przewodników i inspiratorów.
CCF20111211037 (2) *— MŁODZI I MEDIA 41 przeciwnie - przyrasta. Zazwyczaj ktoś, kto zgrywa pliki na
CCF20111211041 (2) T. MŁODZI I MEDIA 45 T. MŁODZI I MEDIA 45 Tekst Weinbergera publikowany w tym&nb
CCF20111211043 (2) r MŁODZI I MEDIA 47 ania współ-internetu jest żywą ilustracjąjedncj z głównych t
CCF20111211047 (2) t: młodzi i media 51 t: młodzi i media 51 Por. rozdział Być (razem) znaczy robić
CCF20111211049 (2) MŁODZI I MEDIA 53 MŁODZI I MEDIA 53 (zob.) Projekt fotograficzny Tomka Rattera,
CCF20111211055 MŁODZI I MEDIA 59 MŁODZI I MEDIA 59 Krążąca po sieci wiedza w ten sposób przyra
img209 (8) nie wyjaśnić uczniom termin tytuł. Ważne jest, aby wiedzieli, że tytuł zawiera krótką syn
CCF20111211001 (2) raport: młodzi i media 5 Raport Młodzi i media pisany był wspólnie w pięcioosobo
CCF20111211003 (2) PULARNA 2010 NR I (27) raport: młodzi i media 7 PULARNA 2010 NR I (27) rapo
CCF20111211004 (2) 8 KULTURA POPULARNA 2010 NR I (2 j) RAPORT: MŁODZI I MEDIA Por. komentarz Zygmun
CCF20111211005 (2) RNA 2010 NR I (27) raport: młodzi i media 9 RNA 2010 NR I (27) raport: młod
CCF20111211007 (2) PULARNA 2010 NR I (27) iaport: młodzi i media 11 PULARNA 2010 NR I (27) iap
CCF20111211008 (2) KULTURA POPULARNA 2010 NR I (27) raport: młodzi i media centrum zainteresowania
CCF20111211009 (2) POPULARNA 2010 NR I (27) ■ aport: młodzi i media 13 POPULARNA 2010 NR I (27
CCF20111211011 (2) ■ aport: młodzi i media 15 i refleksyjności jednostek, które mogą-jak ma to miej
CCF20111211017 (2) 21 r o r t: młodzi i media onego przez internet pomaga uniknąć nieporozumień. Kr

więcej podobnych podstron