CCF20130525006 (3)

CCF20130525006 (3)



!


Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza

•aga: Regulacji ciśnienia powietrza nie należy wykonywać w ogumieniu idwyższonej temperaturze (np. po szybkiej jeździe, postoju w miejscu nasło-znionym).

Jstawić przedni drążek jak do pomiaru zbieżności na stanowisku diagnostycz-i w ćwiczeniu 8E.


Rys. 9.10. Sprawdzanie sumarycznego luzu w układzie kierowniczym kątomierzem z zasto-niem wskaźnika świetlnego: 1 - podziałka liniału, 2 - projektor, 3 - kątomierz [6]


Rys. 9.11. Znaki na obudowie i ramieniu przekładni określające środkowe położenie mecha-it kierowniczego w samochodzie POLONEZ [7]

'.ksploatacji Pojazdów Samochodowych

117


g.    Wykonać poitnjary lcia °‘;znego kół jezdnych - wg pktu 2.3.3. Dopuszczalne wartości bicia o res ają Pr°(jucenc| pojazdów. Dla samochodów osobowych i dostawczych y'cic oczne tai.cz ^ wy^sj w praktyce dla nowych samochodów: 0,5 do 1 mm, jaf o wartość gr< njczną dla zużytych pojazdów przyjmuje się 3,0 mm [6, 7], Przykład' ^formacji fat)rycznej d,a samochodu Polonez [7].

h.    Sprawdzić siJmaryczny *uz w uadzie jezdnym i kierowniczym

Sprawdzan‘e    .^ładzie jezdnym i kierowniczym może odbywać się

organoleptyczr1,c • * ,9) lub z wykorzystaniem przyrządów - rys. 9.10. Uwaga: uz w u a Zle kierowniczym mierzymy w położeniu środkowym



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20130426008 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Rys. 12.8. Automatyczny regulator sity hamowan
CCF20130426008 I Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Rys. 12.8. Automatyczny regulator sity hamow
CCF20130426005 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza przycisk zwalniający hamulce Rys. 12.4. Zawór
CCF20130426009 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaPRZEBIEG ĆWICZENIA Przeprowadzić badania kontro
CCF20130426010 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaKarta pomiarowa nr 3/12E Badanie głównego zawor
CCF20130525009 2 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza KARTA DIAGNOSTYCZNA GUJ Załącznik nr 1/8E
CCF20130426003 4 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza3.1.    Kontrola wydatku spręż
CCF20130426006 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Odpowiadające sobie wartości ciśnień odczytane
CCF20130426007 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza flilMPa]
CCF20130426011 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaKarta pomiarowa nr 5/12E lindanie zaworu przeka
CCF20130525009 (2) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Załącznik nr 1/9EKARTA DIAGNOSTYCZNA GUK
CCF20130525002 (3) 8 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza 1.    Wartość wymaganą
CCF20130525003 (3) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza - przyrządami z czujnikami zegarowymi, rys
CCF20130525004 (3) 2 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Lys. 9.7. Kompensac b c a bocznc8° tarcz
CCF20130525005 (3) Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaPIRZEBIEG ĆWICZENIA p( o wskazaniu przez pr
CCF20130525006 (2) « Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Wnioski: 1.    Samochód j
CCF20130525007 (2) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza U w a g a : W samochodach z nieprzelotowym

więcej podobnych podstron