DSC00003 (20)

DSC00003 (20)



Niekonwencjonalne podwozia pojazdów gąsienicowych

“Napęd hybrydowy


1    - Pas gąsienicy

2    - Wolne kolo

3    - Sprzęgło

4    - Zęby

5    - Rolki

6    — Bęben napędowy


Nowy hybrydowy napęd łączy główne zalety napędu ciernego (duża trwałość gąsienicy) głównymi zaletami napędu kształtowego (pewność przeniesienia napędu)


Zęby (4) współpracują permanentnie z rolkami (5) tzw. wolnego koła (2). W normalnej pracy podwozia przeniesienie napędu z koła napędowego (6) na gąsienice (1) realizowane jest za pomocą sprzężenia ciernego. Natomiast w warunkach ekstremalnych, gdy wystąpi poślizg pomiędzy gąsienicą(1) i kołem (6) wolne koło (2) jest automatycznie blokowane za pomocą sprzęgła (3). Od tej chwili działa układ hybrydowy, tzn. moc napędowa z koła (6) na gąsienice (1) zostaje przenoszona w sposób cierny i kształtowy i


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
68 (113) Niekonwencjonalne podwozia pojazdów gąsienicowych “ Napęd rozproszony Politechnika
33 (317) Niekonwencjonalne podwozia pojazdów gąsienicowych“ Układy podwoziowe ze sterowaniem
29 (333) ZAKŁAD INŻYNIERII MASZYN ROBOCZYCH I POJAZDÓW J _ _ _ _ PRZE WYSŁÓW ACH_Niekonwencjonalne p
35 (248) UKŁAD INŻYNIERII MASZYN ROBOCZYCH I POJAZDÓW PRZEMYSŁOWYCH Niekonwencjonalne podwozia pojaz
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 75 3.1.2. Gąsienicowy układ jezdny W zrealizowanym
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 77 -    kontrola terenów po klęskach
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 79TRACKED VEHICLE WITH HYBRID DRIVE PART 1 Abstract
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 67 4. Sieciocentryczne - działają jak sieć rozprosz
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 69 -    masa platformy - ok. 2 t, -
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 71 3. WIELOZADANIOWY INŻYNIERYJNY POJAZD O NAPĘDZIE
Pojazd gąsienicowy z napędem hybrydowym, część 1 73 Wychodząc z założenia o wielowariantowości
Szybkobieżne Pojazdy Gąsienicowe (20) Nr 2, 2004 Franciszek KUCZMARSKI Andrzej TYPIAKLEKKI ZDALNIE S
I miejsce: Gabriel Mura - Modelowanie dynamiki układu zawieszenia pojazdu gąsienicowego PT-91 • II m
Szybkobieżne Pojazdy Gąsienicowe (16) nr 2, 2002 Alicja ZIELIŃSKAANALIZA WYTRZYMAŁOŚCI WYSIĘGNIKA
CENTWOM ZAAWANSOWANYCH TECHNO BEZPIECZEŃSTWA I OBRONNOŚCI PIERWSZY POL3I POJAZD GĄSIENIC! O
Szybkobieżne Pojazdy Gąsienicowe (21) nr 1, 2005 Dariusz TYBIŃKOWSKI Arkadiusz KAZURACHARAKTERYSTYKA
DSC00002 (20) ~L$          -T *V *    V. g*t
DSC00008 (20) 1. CZŁOWIEK - ISTOTA PRZEDSIĘBIORCZA Szanse, możliwości i mm sc ( tekokhMukomy/ kćNejo
DSC00009 (20) z. (3. Radlader ALLRAD ILENKUNG VORDE RR AD -LENKUNG z.

więcej podobnych podstron