DSCF8503

DSCF8503



Orientacja marketingowa

■    Zakłada, że produkt musi spełniać oczekiwania klienta.

■    Zgodnie z tą koncepcją planując produkt należy uwzględnić pragnienia klienta. Klient (jego pragnienia) znajduje się w centrom uwagi producenta.

Orientacja marketingowa daje producentom największe szanse w warunkach rynku konkurencyjnego.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSCF8502 Orientacja sprzedażowa Zakłada, że klient jest bierny wobec produktu, więc należy podjąć ws
DSCF8504 Orientacja marketingowa Rozpoznanie konsumentów Produkcja Promocja Eksponowanie poszukiwany
>    zakładają, że produkcja faktyczna jest równa produkcji potencjalnej
test3 3 Orientacja marketingowa oznacza, że przedsiębiorstwo: a)    dąży do maksymali
(b) Zakładamy, że cena akcji S(t) spełnia (w świecie wolnym od ryzyka) równanie d5 = rSdt + oS&W
•    nabywca niezadowolony - w przypadku gdy produkt nie spełnia oczekiwań w nim
1    orientacja na produkcję - w tym przypadku zakładamy, że konsumenci preferują
Zdjęcie1578 Woda do spożycia ze wszystkich ujęć i wodociągów musi spełniać wymagania sanitarne regul
PC109966 Orientacja marketingowa biznesu •    Przekonanie, że osiągnięcie
113] PARAMETRY KINETYCZNE REAKCJI 131 w którym zakładamy, że wytworzony w czasie reakcji produk
VMI - jest formą outsourcingn. Koncepcja zakłada, że zapas produktów i materiałów pozostając
Zarzadzanie6 1)    Wariantowość - decydent musi zakładać, że istnieje wiele
Zakładając, że popyt na realne zasoby pieniądza jest stały, to wzrost nominalnej wartości pieniądza
Strategia SQUEEZE Strategia SQUEEZE zakłada, że wydajność systemu produkcyjnego jest ograniczona
Zakładamy, że: 1° W gospodarstwie produkowane są 2 dobra: •    Żywność. •

więcej podobnych podstron