DSC32 (4)

DSC32 (4)



JE Loboeto— prdeeogK-mwh

LokodśM Metody badań pedagogicznych Wyd 5, Warszawa 1984 Łdbodi M Wychmranie w klasie szkolnej. Z zagadnień dynamiki grupowej. Wyd 2 anwuuoc Warszawa 1985.

Łnhorin M ABC wychowania dla nauczycieli i wychowawców Warszawa 1992. Łnbodd M Organizowanie procy wychowawczej z dziećmi i młodzieżą. Lublin 1994.

f ohorki M Altruizm a wychowanie Lublin 1998.

Lacąńda B.: Badana historyczne w pedagogice. [W:] Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red S Palki Kraków 1998.

MaooHcb H G Morrison R B Objecttre testing. London 1969.

MilendiA. O zastosowaniach teorii zachowania. Warszawa 1964.

Malewski M : Teorie andragogiczne. Metodologia leoretyczności dyscypliny naukowej. Wrocław 1998.

■MaJmberg B Nowe drogi w językoznawstwie. Przegląd szkól i metod. Warszawa 1969.

Markowska B Arkusz ocen zachowania się dziecka w szkole. [W:] Biuletyn Psychometryczny pod red M Chojnowskiego, t. 2, Wrocław-Warszawa-Kraków 1968.

Marotzki W: Forschmgsmethoden der erziehungywissenschajilichen Biographie-forschung. (W:J H H Kruger, W. Marotzki (red ): ErziehungswissenschaflUche Biographieforschung. Opladen 1995.

Marzec-Hołka K : Wybrane zagadnienia diagnostyki pedagogicznej. Skrypt dla studentów. Bydgoszcz 1990.

Maslow A H : Motywacja i osobowość. Warszawa 1990.

Mastera W.H., Johnson VE Humań sezual inadeąuacy. Boston 1970. Matwijów B.. Pedagogiczne badania porównawcze. [W:] Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red. S. Palki Kraków 1998.

MayntzR , Holm K., HObnerP.: Wprowadzenie do metod socjologii empirycznej. Warszawa 1985.

Mayring Ph : Einfilhnmg in die qualnattve Sozlalforschung. Eine Anieltung zu qualilatlvem Denken Wyd. 2 poprawione. Weinheim 1993.

Mazur M : Cybernetyka i charakter. Warszawa 1976.

Medley D.M., Mitzcl HE Measuring classroom-behavlor by systematlc obser-vation. (W:| N. I. Gage (red ): Handbook ofresearch on leaching Chicago 1967. Mdli R Podręcznik diagnostyki psychologicznej. Warszawa 1967.

Merton R.K.: Teoria socjologiczna i struktura społeczna Warszawa 1982. Mieszałski S.. Odrębność pedagogiki: szanse i niebezpieczeństwa. |W:| Dylematy metodologiczne pedagogiki pod red. T. Lewowickiego Warszawa-Cicszyn 1995.

Mika S.: Psychologia społeczna dla nauczycieli Wyd 2. Warszawa 1987

Mi Igram S.: Behavioral study of obedience. Jooraal of Abnormal and Social Psychology” 1963. voi 67.

Miller A G The soctal psychology of toclal psychological research. New laik 1972.

Mollenhauer K , Rittclmeyer Ch Methodem der Erziekungfwissenschafl Mia-chen 1977.

Muszyński H. (red.): Metodologiczne problemy pedagogiki. Wrocław 1967.

Muszyński H : Wstęp do metodologii pedagogiki. Warszawa 1970.

Muszyńska L: Integralne wychowanie i nauczanie w klasach I- III Warszawa-Poznań 1974.

Myslakowski Z.: O kulturze współżycia Rozważania i propozycje Wyd. 2, Warszawa 1969.

Nawroczyński B.: Swoboda i przymus w wychowaniu. Wyd 2, Warszawa 1932

Newcomb TM . Turner R.H., ConverseP.E.: Psychologia społeczna. Studium interakcji ludzkich. Warszawa 1970.

Nęcki Z.: Komunikowanie interpersonalne. Wrocław 1992.

Niemierko B : Testy osiągnięć szkolnych. Podstawowe pojęcia i techniki obliczeniowe. Warszawa 1975a.

Niemierko B.: Pomiar sprawdzający w dydaktyce. Teoria i zastosowania Warszawa 1990.

Niemierko B. (red ): ABC testów osiągnięć szkolnych Warszawa 1975b.

Noll VH Introduction of eduacational measurement Boston 1957.

Nowacki T.: Teczka biograficzna ucznia. Wyd. 2, Warszawa 1974.

Nowaczyk Cz.: Podstawy metod statystycznych dla pedagogów Warszawa-Poznań 1985.

Nowak A.: Metoda biograficzna w badaniach pedagogicznych. [W.] Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red. S Palki. Kraków 1998.

Nowak S. (red.): Teorie postaw. Warszawa 1963.

Nowak S: Studia z metodologii nauk społecznych. Warszawa 1965a.

Nowak S. (red.): Metody badań socjologicznych. Warszawa I965b.

Nowak S.: Metodologia badań socjologicznych. Zagadnienia ogólne. Warszawa 1970.

Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Warszawa 1985.

Ogryzko-Wicwiórowski H.: Wprowadzenie do metod badawczych w socjologii. Lublin 1986.

Okoń W.: U podstaw problemowego uczenia się. Wyd. 2, Warszawa 1972.

Okoń W.: Nauczanie problemowe we współczesnej szkole. Wyd. 3, Warszawa 1987.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img007 [] N.O. Harring , R.L. Schiefelbusch" Metody pedagogiki specjalnej", Warszawa 1984
Metody badań pedagogicznych (wg Tadeusz Pilcha i Teresy Bauman) można podzielić na: •
Nazwa przedmiotu    METODY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH Prowadzący: dr Andrzej Mam roi, dr Ka
Andrzej Pielecki, Metody badań pedagogicznych, Skale:    nominalna, porządkowa,
DSC02141 Rozdział 5.METODY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH STOSOWANE W PEDAGOGICE SPOŁECZNEJ (wg R. Wroczy
Paszkowska-Rogacz A. (2009) Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań. Difin. Engram. Warszawa Zeszyt
METODY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1.
METODY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH
PICT6041 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
PICT6042 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
Metody badań pedagogicznychw zarysie pod redakcją Andrzeja Góralskiego Wydawnictwo UniVtrsit as

więcej podobnych podstron