DSC34 (5)

DSC34 (5)



Mieczysław Łobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

der Psychologie. Bd. 4, PersOhnlichkeltsforschung wad Persóhnlichkeits-theorie Góttingen 1960.

Sayler W.M.: Dos Verhóltnis von Theorie und Praxis In der Pddagogik. Etnę systemaiische Untersuchung. Munchcn 1968.

Schnell R., Hill PB., Esscr E.: Melhoden der empirischen Sozialforschung. Wyd. 4 zmienione, Mlinchen 1993.

Schróder H.: Łęistungsmessung und Schttlerbeurteilung. Stuttgart 1974. Schuler H Etyczne aspekty eksperymentowania w psychologii społecznej. [W ] Etyczne problemy działalności badawczej i praktycznej psychologów. Pod red. J. Brzezińskiego i W. Poznaniaka Poznań 1994.

Selg H., Klapprott J., Kamenz R.: Forschungsmethoden der Psychologie. Stuttgart 1992.

Shcrif M.: A study of some socialfactors inperception. „ArchivcsofPsychology” 1935, vol. 27.

Siefoer J.E., Stanley B.. EthicalandProfessionaldimenssions of sodalfy sensitive research. „American Psychologist” 1988, vol. 43.

Sikora M.: Kryteria wyboru teorii naukowych: reguły i wartości. [W:J Patologia i terapia tycia naukowego. Pod red. J. Goćkowskiego i P. Kisiela. Kraków 1994. Skala dojrzałości społecznej E. Doiła (Uneland Social Maturity Scalę). Podręcznik. Warszawa 1964.

Skórny Z.: Obserwacje, interpretacje i charakterystyki. Warszawa 1968.

Skórny Z.: Psychologiczne mechanizmy zachowania się. Warszawa 1972. Skórny Z.. Metody badań i diagnostyka psychologiczna. Wrocław 1974. Skórny Z.: Prace magisterskie z psychologii i pedagogiki. Przewodnik metodyczny dla studiujących nauczycieli. Warszawa 1984.

Skulicz D.: Diagnozowanie pedagogiczne. [W:] Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red. S. Palki. Kraków 1998.

Smith L. M., GeofTrey W.: The complezilies of an urban classroom: on analysis toward a generał theory teaching. New York 1968.

Spóring W.: Qualitalive Sozialforschung. Stuttgart 1989.

Stevens S.S.: On the theory of scales of measurement. „Science” 1946, nr 103. Strauss A., Corbin J.: Gmunded Theory: Grundlagen ąualitattuer Sozialforschung. Munchcn 19%.

Strzelecka A.: Konstruowanie indywidualnych charakterystyk pedagogicznych. [W 1 Z metodologicznych i empirycznych problemów pedagogiki. Pod red. B. Żechowskiej. Katowice 1990.

Such }. : Problemy weryfikacji wiedzy. Warszawa 1975.

Such J.: Co to znaczy uzasadnić coś w sposób naukowy? [W: J Nauka w kulturze ogólnej. Cz. I, Problemy upowszechniania postawy naukowej. Wrocław 1985.

Stróżcwski W.: Kilka uwag o prawdzie [W::] Etyka zawodowa ludzi nauki Pod red J. Goćkowskiego i K. Pigonia. Wrocław 1991 Szraniawski K.: Etyka krytyki naukowej. [W:] Etyka zawodowa huki nauki, Pod red. J. Goćkowskiego i K. Pigonia. Wrocław 1991.

Szczepański J.: Techniki badań społecznych. Łódź 1951.

Szostkicwicz S Procedury I techniki badań socjologicznych. Wyd. 2 poprawione i uzupełnione. Warszawa 1961.

Szuman S.: Psychologia wychowawcza w wieku szkolnym Wiedza - zawód -kultura. Kraków 1947.

Szuman S : Analiza i ocena rysunków dzieci. (W: ] S. Szuman. O sztuce I wychowaniu estetycznym. Warszawa 1962.

Szustrowa T. (red.): Swobodne techniki diagnostyczne. Wywiad i obserwacja Warszawa 1987.

Sztumski J.: Wstąp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1995. Szymborska A.: Sieroctwo społeczne. Warszawa 1969.

Śliwerski B.: Współczesne teorie I nurty wychowania Kraków 1998. Tatarkiewicz W.. Historia filozofii. T. 1, Filozofia starożytna i średniowieczna Wyd. 13, Warszawa 1993.

Tausch R , Tausch A.M.: Gesprdchstherapie. Etnfiłhlsame hilfreiche Gruppen-und Eimelgesprdche in Psychotherapie und alltdglichem Leben. Wyd. 8, Góttingcn 1981.

Terhart E.: Entwicklung undSituation des qualilativen Forschmgsansatzes in der Emehungswissenschafi. [W:] B. FricbertshJuser, A. Prengcl (red.): Handbuch Qualitative Forschungsmethoden in der Emehungswissenschafi. Weinheim/ Munchcn 1997.

Thomdike E.L. i inni . The measurement of inleUigence. New York 1927. Tillmann K.J.: Teorie socjalizacji. Społeczność, instytucje, upodmiotowienie. Warszawa 19%.

Tomaszewski T.: Wstąp do psychologii Warszawa 1%3.

Tomaszewski T.: Główne idee współczesnej psychologii. Wyd. 3 poprawione. Warszawa 1998.

Travers R.M.W.: An introductlon to educational research. Wyd. 2, New York 1964.

Troskolański A.T.: O twórczości. Piśmiennictwo naukowo-techniczne. Wyd. 2 uzupełnione. Warszawa 1982.

Turlejska B.: Monografia pedagogiczna I studium przypadku. (W:) Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Pod red. S. Palki. Kraków 1998.

Van Dalen D.E.: Underslanding educational research: An introduction New York 1962.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC21 (3) Mieczysław Łobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Ocena metody sondaż
DSC22 (3) Mieczysław Łobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych pisanych zalicza si
DSC29 (3) Mieczysław fcobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Brzeziński J : Ele
DSC35 (5) Mieczyulaw Łobpcki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Weber W.: Wege zum
DSC33 (4) Mieczysław bobocki — Wprowadzenie do metodologii badan petUgogiemyeh Okoń W : Wprowadzeni
DSC01 (3) Mwoyslavr Łobocki — Wprowadzenia do motodologii badań pedagogicznych Zamiast leczyć, inte
DSC02 (2) Miocąyaław Loboeki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogieanycb w etyce zawodowej,
DSC04 (2) Afirnpwław Łoboeki — Wprowadzeniu do metodologii badań pedagogicznych logicznych. Nie moż
DSC08 (3) Miootyfiluw bobooki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych przeprowadzane z j
DSC09 (3) Mioeąyałinr Łobooki — Wprowadzenia do metodologii badań pedagogicznych pracownikom nauki
DSC15 (3) Mieozyalaw Łoboeki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych testy służą w szcze
DSC16 (3) Miceąyaław bobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

więcej podobnych podstron