DSC99 (8)

DSC99 (8)



Obciążenia ruchome mostow drogowych

*    obciążenie taborem samochodowym,

*    obciążenie taborem tramwajowym,

*    obciążenie chodników, kładek dla pieszych, schodów i poręczy,

*    hamowanie (przyspieszanie) pojazdów,

*    stły odśrodkowe w mostach położonych w łukach,

*    uderzenia pojazdów o elementy mostu,

*    obciążenia wyjątkowe pojazdami ponadnormatywnymi.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC02 (6) Klasy obciążenia taborem samochodowym W normie przewidziano 5 klas obciążenia mostów drog
Obciążenie zmienne (pj- obciążenie taborem samochodowym - wg PN-85/S-10030„Obiekty mostowe.
DSC05 (7) Zasady ustawiania obciążenia taborem samochodowym •    obciążenie „K+q&quo
DSC07 (7) Obciążenie taborem kolejowym Podstawowy schemat obciążenie: CUęztnt* P*ak250 kNW£SL nfl,,
skanuj0023 (205) KLASY OBCIĄŻEŃ TABOREM SAMOCHODOWYM OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH 1. Klasy obciążeń tabore
15567 skanuj0017d Rys. 7.20. Przykład ustawienia obciążenia taborem samochodowym w przekroju&nb
*>,*0 18) Schemat obciążenia Taborem samochodowym „K u u u* -/—+ f—1 . nn 6
Siły odśrodkowe od obciążenia taborem samochodowym i tramwajowym Działanie sil odśrodkowych uwzględn
52182 skanuj0017c Tablica 7.8. Obciążenia taborem samochodowym K i q dla elementów głównych i pomost
DSC06 (9) Obciążenia ruchome mostow kolejowych •    obciążenie taborem kolejowym, •
DSC02 (7) Otoczenia normowe - ustalenie wartości obliczeniowych Modele obciążeń zmiennych mostów dr
DSC05 (8) Pionowe obciążenia zmienne mostow drogowych Modele obciążeń zmiennych przedstawiają nastę
skanuj0017b (2) „K" Rys. 7.17. Schemat obciążenia mostów drogowych 500 p P P P ( ) ( ) ( )
skanuj0017b (2) „K" Rys. 7.17. Schemat obciążenia mostów drogowych 500 p P P P ( ) ( ) ( )
DSC08 (7) Klasy obciążenia taborem kolejowym W normie podano wartości sił odpowiadające klasie k=0.

więcej podobnych podstron