fiesta5

fiesta5



Zmiany konstrukcyjne od modeli 1998 do modeli 2000

Rys. 13.7. Zakładanie przyrządu do zdejmowania miski olejowej


Przełożenia skrzynki przekładniowej od 9/99

Bieg

Przełożenie

biegu

Przełożenie

przekładni

głównej

Przełożenie

całkowite

1.

3,5804

14,5349

2.

1,9301

7,8370

3.

1,2801

4.0601

5,1975

4.

0.9500

3,8565

5.

07600

3.0855

Wsteczny

3.6206

14,7059


Rys. 13.8. Rozmieszczenie śrub dwustronnych w misce olejowej

Rys. 13.9. Kolejność dokręcania śrub mocujących miskę olejową

Zakładanie

•    Wkręcić 5 śrub dwustronnych M8x20 we wskazane na rysunku 13.8 zaślepione otwory, aby nie dostała się do nich pasta uszczelniająca (grozi to uszkodzeniem miski olejowej).

•    Nałożyć warstwę pasty uszczelniającej (Ford WSK-M4G323-A2) szerokości 3 mm na kołnierz miski olejowej.

•    Założyć miskę olejową i wkręcić śruby.

•    Dokręcić śruby mocujące w dwóch etapach, zachowując właściwą kolejność (patrz rys, 13.9):

-    1. etap: 10 N • m;

-    2. etap: 20 N • m.

13.3. PODWOZIE

SPRZĘGŁO

Od października 1989 r. skok pedału sprzęgła nie podlega regulacji.

SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA

Od września 1989 r. zmieniono nieznacznie przełożenia biegów w skrzynce przekładniowej,

UKŁAD KIEROWNICZY

Zwiększono zalecany moment dokręcania śrub przekładni kierowniczej z 37 do 48 N • m.

W skrzynkach przekładniowych dawniejszej produkcji można stosować zwiększony moment dokręcania tych śrub.

ZAWIESZENIE PRZEDNIE

Momenty dokręcania

Zmieniono moment dokręcania nakrętek półosi na 290 N ■ m (dotyczy wszystkich modeli).

Ustawienie kół przednich

Zmodyfikowano kąty ustawienia kół przednich wszystkich modeli od rocznika 1996.

Warunki sprawdzania: samochód nie obciążony (w stanie gotowym do jazdy).

Kąt pochylenia koła (nie regulowany): -0°37'±1C06'.

Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (nie regulowany): 2 "14'+1-15'.

Zbieżność kół:

-    wartość kontrolna: 0±2.5 mm:

-    wartość podczas regulacji: 0± 1,0 mm.

ZAWIESZENIE TYLNE Momenty dokręcania

Moment dokręcania nakrętki piast kół tylnych zmniejszono z 270 N-m do 235 N ■ m (dotyczy wszystkich modeli).

UKŁAD HAMULCOWY

Układ przeciwdziałający blokowaniu kół

Od września 1999 r. w samochodach wszystkich modeli jest montowany seryjnie układ przeciwdziałający blokowaniu kół.

Od kwietnia 2000 r. skrócono okres wymiany płynu hamulcowego z 3 lat na 2 lata. Zalecenie to odnosi się także do samochodów wyprodukowanych wcześniej.

196


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
fiesta0 ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1998 DO MODELI 2000 Niniejszy rozdział dotyczy jed
fiesta1 Zmiany konstrukcyjne od modeli 1998 do modeli 2000 Rys. 13.2. Widok od tyłu zmodernizowaneg
fiesta3 Zmiany konstrukcyjne od modeli 1998 do modeli 2000 Identyfikacja modeli
fiesta7 Zmiany konstrukcyjne od modeli 1998 do modeli 2000 Rys. 13.14. Umiejscowienie czujnika bocz
-    W środku Intronu, zmiany numerowania od „c.77+..” do C.78-.."; dla intronów
POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.    Zmiany konstrukcyjne: Producent ma prawo do wprowadzenia w
Dorota Szwagierczak - AUTOREFERAT Od roku 1998 do chwili obecnej bardzo istotnym obszarem mojej dzia
M Feld TBM621 621 13.7. Kształtowanie zębów kół zębatych walcowych RYS. 13.65. Przyrząd do walcowani
Untitled Scanned 15 (9) sporządzamy wykresy momentów od poszczególnych stanów obciążeń (podane na ry
179(3) 11 Rys. 11.18. Zestaw wskaźników A — do modeli 1989, B — od modeli 1990 1 — osłona. 2 — pokrę
47616 Zdjęcie1653 Dwubiegunowe zaburzenia afektywne silne zmiany nastroju przechodzące od ekstatyczn
ryczne zmiany zauważamy, odejście od tendencji specjalizacji, do tendencji uniwersalizacji oraz rozw
82 83 (14) czas od chwili naświetlania do wystąpienia widocznej zmiany barwy skóry skutkiem rozszerz
Od 1998 do 2002 roku trwał remont kościoła prowadzony pod kierunkiem ks. Alojzego Malcherka. Na dzie
473 (5) 1 ne rozciąga się od 16 Hz do 20 kHz. a czułoś słuchu zmienia się ze zmiany częstotliwości.

więcej podobnych podstron