File0266

File0266



. IMIĘ I NAZWISKO.


.Grupa 1I-D


t-t-


X- "Wskaż, które z -wymienionych strumieni przepływających w kanale dystrybucji mają charakter przepływów jednokierunkowych:    _......


A.


negocjage. .


K


B.


aktywizacj a '^rzę dążył?


D.


zapłata za towar informacja rynkowa


żadne z powyższych


X: W HI fazie (dojrzałości) cykln żyda produktu:    .    .    :    ! Vv.

*""* niema zysku -    t-Gk^yńamik3'.śpre    1 £. 1 Produkt jest oferowany \y wersji podstawowej

nabywców jest bardzo wieli^ D. konkurenga jest "nieliczna i wzrasta    •    ■.

XL Orientację produkcyjną wyróżnia koncentracja na organizacyjno technicznych pręblemach produkcji, y obniżce kosztów, wzrośrie podaży przy dużym, niezaspokojonym popycie:    j.

TaTIprawda' . ' f.Clffarśz^ --    ■.

X. Pnblic relations to wszelka płatna pśobowa forma komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem •/. :'| A-"Iprawda . • :    ■ .. - .LB^felsz • ^1    •••.


X. Scenariusz pesymistyczny budowany jest w opardu o największe prawdopodobieństwa wystąpienia x danego zjawiska i największe siły wpływu | A, ' Ipray/da . • • .

X. Mocne i.słahe.stroiiy organizacji wynikają z;... .


AJ


B:'.


Posiadanej technologii • " ; zasobówjrzecżowych organizacji*


• *cl


D.


zasobów ludzkich organizacji    \ j

przepisów prawnych


Ilośdowcgo B. Rynkowego y . . .


ekonomicznego; jakościowego


X. Obniżenie kosztów, o 5% w-stosunku do wcześniejszego, okresu tojirzykład celu: -A. lEośdowcgó    N.’*'.v'    "’

D.

X. Do elementów mikro o toczenia nie należą:    Jt.


Sr?;

i •'»


nabywcy* ?


GT-


kUnkurencjaTP


’BTT


- X. Kanały dystrybucji, które nie są zintegrowane to:


A.


kanałv administrowane


JC Serwis należy do: .(yj, rdzenia produktu •;


A.


B.


produktu rzeczywistego


D.'


'czynniki polityczne


r (

' V*. / • 1

D.

V-.-' v*7

D.

kanały korporacyjne

prcduktirposżerżónego produktu potencjalnego


X Kanał dystrybucji danych produktów jest tym ><] Wyższa jest cena jednostkowa towaru częściej produkt jest kupowany


krótszy i węższy, im:


C.


B.


D.


większa występuje liczba potencjalnych.klientów dłuższy jest termin przydatności do użycia produktu madluci


. •!

__i' V‘;"    .i

•1


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img1 (17) Imię i Nazwisko Grupa.......... 02.02.2009 Zadanie 1 Zadanie 2 Wykorzystując analizę Paret
DSCF3010 mcĘ imię i nazwisko grupa dziekańska 1 I. Podać pełną nazwę i krótko opisać wymienione
1545750f808686656275486644622 n 3.1i.12.2013 Imię i nazwiskoIzupelnij tabelę: Substraty Produkty Kt
File0268 IMIĘ I NAZWISKO rcGStawy iviarxsimgu - j^gzasm/j, <zuu3.u4.2Z th .Grupa 1Y-C X. Scenariu
CCF20091220005 Imię i nazwisko grupa dala O Który z poniższych radiofurmaceutyków oraz wymienionych
CCF20091220005 Imię i nazwisko grupa dala Który z poniżsżych radiofurmaccutyków oraz wymienionych r
gr I b PRZYWRY Lublin 2010 Zaliczenie testowe IH rok Wydz.Med.Wet UP Imię Nazwisko grupa Postacią i
grafomotoryka222 IMIĘ NAZWISKO GRUPA
Zdjęcie0696 Imię t Nazwisko Grupa Numer zestawu pytańr S,
skanuj0009 3 Imię i Nazwisko, grupa nr POMIAR WIELKOŚCI DROBNOUSTROJÓW Do pomiaru obiektów, z zastos
spom kol2 KolokwiurnSPOM 10/05/2000 Imię, nazwisko, grupa:^/Nr- Suma punktów: Treść

więcej podobnych podstron