F

F







Skrzydła

Szkielet skrzydeł wykonujemy wg rys. 8. Części od 16a do 16d muszą utworzyć prowadnice między otworami w żebrach 15a i 15b. Dźwigary wystające z kadłuba powinny wchodzić w te otwory dość ściśle, ale bez oporów.

Przed sklejeniem skrzydeł

(rys. 9) dobrze jest wzmocnić wewnętrzne dolne powierzchnie jeszcze jedną warstwą kartonu (np. z bloku technicznego). Statecznik pionowy , i grzbiet kadłuba

Części 19 i 20 sklejamy w całość i dopiero wtedy przyklejamy na szkielet (rys. 10). Na dolnej krawędzi cz. 19 znajduje się wskaźnik położenia — kre-seczka dł. 1 mm. Powinna ona znaleźć się dokładnie na połączeniu segmentów 13 i 14. Trzeba też sprawdzić, czy otwory wycięte w cz. 19 pokrywają się z otworem w cz. 13c.

Następnie sklejamy części od 22 do 22e i z jednej strony doklejamy cz. 21P. Całość przyklejamy do kadłuba (rys. 11). Części 21 przed przyklejeniem muszą być bardzo starannie uformowane i dopasowane. Wg rys. 11 doklejamy pozostałe elementy.

Kabina pilota

Wnętrze kabiny wykonujemy wg rys. 12, osłonę wg rys. 13. Przy wykonywaniu oszklonej osłony kabiny nie należy korzystać z pasków łączących, tylko kleić segmenty na styk. Jeżeli jednak decydujemy się na paski łączące trzeba wkleić je tak, by widoczna była ich zadrukowana strona. Część III wykonujemy z przeźroczystej folii kreślarskiej lub celuloidu. Stateczniki poziome

Sklejamy wg rys. 14. Podwozie

Zaczynamy od przyklejenia oprofilowania głównej belki podwozia cz. 34 (rys. 15). Podwozie sklejamy wg rys. 16. Najpierw na goleń podwozia VII naklejamy części 35 i 36, a następnie całość wklejamy do otworów w pólwrędze 2d. Należy zwrócić uwagę na symetrię goleni względem kadłuba. Następnie przyklejamy druty VIII, IX i X. Warto pamiętać, że numeracja tych wsporników odpowiada kolejności przyklejania. Przed przyklejeniem malujemy je czarną farbą nitro. Osłona silnika

Posługujemy się rysunkiem nr 17. Sklejanie pierścienia czołowego zaczynamy od części 44, pod którą podklejamy pasek 44a w ten sposób, żeby strona zadrukowana była widoczna. Po sklejeniu części 43, 44 i 45 należy dopasować wrę-


6


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
E (57) Pierwsze części skrzydeł wykonujemy przez sklejenie części 12P, 12Pa, 12Pc i 12Pb w spotsob p
t5 165—172) wykonujemy wg rys-I8a i rozmieszczamy zgodnie z planem generalnym na odpowiednich
thems4(13) MAŁY MODELARZ musi być prosta, bez żadnych odkształceń. Silnik składamy wg rys, 8 i 9. Za
E (8) MAŁY MODELARZ 13 musi być prosta, bez żadnych odkształceń. Silnik składamy wg rys. 8 i 9. Zacz
G Następnie sklejamy części od 22 do 22e i z
Rys. 23. Od minerału do człowieka
Instalacja Windows 7 rys  W zależności od dostępu do sieci (dom, praca, sieć publiczna) wybieramy
F (61) TŚ Części od 82 do 95. Kabestan. Na gotową podstawę 79 i 80 naklejamy wszystkie części kabest
MR 11 A niej dorabiamy (nadal jednym czółenkiem) kolejne sześć części (od II do VII). pamiętając by
Zdjecie084 . ---------------- *odć< as kopiowania chromosomów może )od ’jc do ich pchnięcia co p
SPRAWOZDANIE FINANSOWE KOPEX S.A. ZA OKRES OD 1 STYCZNIA DO 31 GRUDNIA 2012r. Rozliczenia międzyokre
img175 (12) Ryc. 2.3.4.3.a. Skrzydła pszczoły robotnicy (wg Snodgrassa częściowo zmienione): A - skr
54889 Image 13 Szkielet skrzydła samolotu cowane są prowadnice ruchomej części osłony kabiny, do bel
File0009 I. WYKAZ CZĘŚCI MECHANICZNYCH wg rys. 10(H-104 ELTRA CS 202 różniących się od części z CS

więcej podobnych podstron