G (41)

G (41)



„listkami” (rys. 18). Przed sklejeniem obu części Śmigla ze sobą należy część la, lekko uwypuklić tak aby przekrój łopaty miał kształt podobny do profilu prawdziwego śmigła. Części la i lb sklejamy ze sobą smarując


14art


8


L(72V

I (£?)

uO)

/>'

i-« 1

24



Rys. 18


[13b)


Rys. 16



Pozostają nam jeszcze do wykonania karabiny maszynowe, które składają się ze sklejonej z kartonu osłony zamka — część 18 — oraz wklejonej weń wykonanej z listewki lufy — część 18a. W wycięcie osłony zamka wklejamy wykonany z korka bęben z nabojami — część 18b. Brzeg bębna nacinamy żyletką, nadając mu kształt falisty (rys, 19). Sklejone karabiny maszynowe malujemy czarnym tuszem.


Cd



&


Rys. 1?



tylko ich krawędzie. Zanim zaschnie klej, należy skręcić łopaty względem siebie o kąt podany na rysunku. Sklejone śmigło wklejamy w kołpak, wsuwając je w wykonane w nim odpowiednie wycięcia. Należy zwrócić uwagę, aby łopaty śmigła wystawały jednakowo z obu stron kołpaka. Aby łopaty śmigła miały bardziej podobny kształt do prawdziwego śmigła, po wyschnięciu kleju zmniejszamy nieco kąt skręcania końców łopat. Do ząbków kołpaka przyklejamy jego podstawę — część la. Kołpak ze śmigłem osadzamy na części 2 kadłuba za pomocą szpilki, którą przekłuwamy kołpak i śmigło i wbijamy w koreczek wklejony przedtem na środku części 2.

Rys. 19

Umocowany na podstawie — część 17 — dolny karabin maszynowy wsuwamy przez szparę między tylnymi ściankami dolnej kabiny i przyklejamy go kropelką kleju do podłogi (rys. 20).

Górny karabin maszynowy jest umieszczony na podstawie, składającej się z części 18 i 16a (siodełka) i przyklejony do podłogi górnej kabiny strzelca (rys. 21 i rys. 6).


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Rys. 1. Na rysunku 1 przedstawiono dwa naczynia połączone ze sobą przewodem. Jeżeli wirnik ( śmigło
18.    Podział składnika A pomiędzy 2 niemieszające się ze sobą fazy fl i f2(składnik
E Rys. 5 cznione na rysunkach. Poszczególne ogniwa łączymy ze sobą szpilkami, których wystające
C Rys. 2 części, staranne, przemyślane formowanie ich przed sklejeniem i bardzo uważne
G (46) 24b wręgami 24a, wszystkie części sklejamy na styk w jedną całość (rys. 18). Wykonane w
C (110) przyklejamy do sklejek części 17 i 18, zamykając od dziobu inadbur-cie pomostu nawigacyjneg
Rys. 5.18. Rysunek części klasy sprężyna Źródło: Lewandowski T., Rysunek techniczny dla mechaników,
F Płaszczyzny styku obydwu części piata przed sklejeniem należy przeszlifować na arkusiku papie
F (48) Rys. 10 Przy montowaniu należy zwrócić uwagę, aby szwy sklejenia (w wypadku części 17L kreski
prapol044 Rys. 18. Grób kultury przcd-łużyckicj ze zwłokami częściowo spalonymi. Kruszy-nicc, pow. g
TSH025 WYKAZ CZĘŚCI MECHANICZNYCH TUNERÓW STEREOFONICZNYCH HI-FI TYPU TSH-110, TSH-111 Rys. 18: Rozm
arcz 41 Rys. 2.18. Spadek współczynnika przyczepności w funkcji prędkości jazdy przy różnych grubośc
skanuj0017 " c m 1 i 4-0.1 II i I 1- -- Rys. 8.18. Wykres przełożeń i

więcej podobnych podstron