Poznaj C++ w$ godziny0014

Poznaj C++ w$ godziny0014



Spis treści xiii

Interfejs aplikacji ..........................................................................362

Programowanie w dużym zespole.................................................363

Dalsze rozważania projektowe......................................................363

Decyzje projektowe........................... 363

Decyzje, jeszcze raz decyzje ............................. 364

Praca z programem sterującym ....................................................364

Podsumowanie ..............................................................................371

Pytania i odpowiedzi .....................................................................372

23    Szablony ......................................................................................373

Co to są szablony? .........................................................................373

Typ jako parametr.........................................................................374

Definicja szablonu .........................................................................374

Wykorzystanie obiektów tworzonych według szablonów.............381

Standardowe biblioteki szablonów ...............................................387

Podsumowanie ..............................................................................388

Pytania i odpowiedzi .....................................................................388

24    Wyjątki i obsługa błędów.........................................................389

Różne gatunki błędów ...................................................................389

Obsługa zdarzeń niespodziewanych .............................................390

Wyjątki ..........................................................................................391

Jak wykorzystywać wyjątki? ........................................................391

Wykorzystanie bloków try i catch.................................................395

Przechwytywanie wyjątków..........................................................396

Wielokrotna specyfikacja catch...................................... 396

Przechwytywanie z wykorzystaniem referencji

i polimorfizmu ..........................................................................396

Co dalej? ........................................................................................400

Styl ................................................................................................400

Klamry...........................................................................................401

Długie linie ....................................................................................401

Instrukcja switch...........................................................................401

Tekst programu.............................................................................402

Nazwy identyfikatorów .................................................................402

Pisownia i wielkie litery w nazwach.............................................403

Komentarze ...................................................................................403

Dostępność.....................................................................................404

Definicje klas.................................................................................404

Pliki dołączane z wykorzystaniem include...................................404

assertO ...........................................................................................405

const...............................................................................................405

Dalsze kroki w C++.......................................................................405

Gdzie można otrzymać pomoc i wskazówki? ................................405

Inne książki...................................................................................405

Pozostańmy w kontakcie...............................................................405

Interfejs aplikacji ..........................................................................362

Programowanie w dużym zespole.................................................363

Dalsze rozważania projektowe......................................................363

Decyzje projektowe............. 363

Decyzje, jeszcze raz decyzje ..........................................................364

Praca z programem sterującym ....................................................364

Podsumowanie ..............................................................................371

Pytania i odpowiedzi .....................................................................372

23    Szablony ......................................................................................373

Co to są szablony? .........................................................................373

Typ jako parametr.........................................................................374

Definicja szablonu ......................... 374

Wykorzystanie obiektów tworzonych według szablonów .............381

Standardowe biblioteki szablonów ...............................................387

Podsumowanie ..............................................................................388

Pytania i odpowiedzi .....................................................................388

24    Wyjątki i obsługa błędów .........................................................389

Różne gatunki błędów ...................................................................389

Obsługa zdarzeń niespodziewanych .............................................390

Wyjątki ..........................................................................................391

Jak wykorzystywać wyjątki? ........................................................391

Wykorzystanie bloków try i catch.................................................395

Przechwytywanie wyjątków................................................ 396

Wielokrotna specyfikacja catch.....................................................396

Przechwytywanie z wykorzystaniem referencji

i polimorfizmu ..........................................................................396

Co dalej? ........................................................................................400

Styl ................................................................................................400

Klamry...........................................................................................401

Długie linie....................................................................................401

Instrukcja switch...........................................................................401

Tekst programu......................................................... 402

Nazwy identyfikatorów .................................................................402

Pisownia i wielkie litery w nazwach.............................................403

Komentarze...................................................................................403

Dostępność.....................................................................................404

Definicje klas.................................................................................404

Pliki dołączane z wykorzystaniem include...................................404

assertO...........................................................................................405

const...............................................................................................405

Dalsze kroki w C++ .......................................................................405

Gdzie można otrzymać pomoc i wskazówki? ................................405

Inne książki...................................................................................405

Pozostańmy w kontakcie...............................................................405


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Poznaj C++ w$ godziny0006 Spis treści Część I Wstęp do C++    1 1    Z
Poznaj C++ w$ godziny0008 Spis treści    vii Zmienne
Poznaj C++ w$ godziny0010 Spis treści    ix 11    Referencje
Poznaj C++ w$ godziny0012 Spis treści    xi Przejścia niedozwolone
SPIS TREŚCI 3.    Serwisy mapowe i aplikacje    25 3.1.
Poznaj C++ w$ godziny0004 Spis rozdziałów Część 1 Wstęp do C++ 1 1 Zaczynamy 3 2 Program w C++ 1
Spis treści XIII Problemy i zadania.............................. 453 Literatura
Spis treści XIII Problemy i zadania.............................. 453 Literatura
Spis treści Dział XIII. Postępowanie w sprawach karnych ze stosunków
XIII Spis treści Str. Nb. § 23. Zdolność do czynności prawnych
XIII Spis treści I
Spis treści IX XIII Przedmowa XV Część A. Testy Test
XIII Spis treści 5.5.    Nakaz uwzględniania wymogów
Spis treści Przedmowa    xiii 1.

więcej podobnych podstron