mini 2012 05 19 43 54

mini 2012 05 19 43 54



Podstawowa właściwości silnika indukcyjnego

prędkość obrotowa zależy od częstotliwości napięcii czynnika zewnętrznego) oraz od liczby par biegunów ( zaproiektowano i nawinięto uzwojenie stojana )

napięcia


• moment wytwarzany przez silnik indukcyjny będzie niezmienny, jeśli zachowana zostanie stała wartość prądu w uzwojeniu oraz stała wartość strumienia elektromagnetycznego w pakiecie blach stojana i wirnika. Generalnie pozostanie on niezmienny, jeśli zachowany zostanie stały stosunek wartości skutecznej napięcia zasilania do częstotliwości tegoż


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
mini 2012 05 19 47 32 Sterowanie skalarne U/f [ Możemy zmieniać prędkość obrotową silnika indukcyj
mini 2012 05 19 43 40 edzie Sńr - bloki zamocowania EST Jo SES o numerach r oraz p; 0^ 0pk - bloki
mini 2012 05 19 22 44 W urządzeniach dźwigowych silnik powinien dysponować bardzo dużym momentem&n
2012 12 19 43 54 5 Analiza ilościowa mclixlq kiilibrticjt bc/w-zględnc} polepa na a) chn>nvitO
mini 2012 05 19 41 39 cl*«Wy«N m«h.nie*n« *ta odoowzbudn^o. a)    nieregulowanego,
mini 2012 05 19 42 02 Sterowanie silników AC Metody regulacji parametrów ruchowych silników indukc
mini 2012 05 19 53 35 napędowego Silnik
mini 2012 05 19 57 26 I Z"T" aplikacjach nie wymagających dokładne, regulacji prędkości
mini 2012 05 19 12 15 T. siefowj> ? i c: ,i    ;;    :!Cechy
mini 2012 05 19 19 23 /W*1 rpiwtgi podnośnki yrriksery , Wirówki I Przenośniki stoły obrotowe / Wy
mini 2012 05 19 22 50 W kruszarkach i młynach zmiany obciążenia są nieregularne i bardzo 
mini 2012 05 19 23 08 5: 5: Zastosowa w mi górniczyc^pędowego Przenośniki wymagają zastosowania
mini 2012 05 19 24 10 układu napędoweg Schemat blokowy układu ze sterowań,em
mini 2012 05 19 29 03 Gdzie: I- redukowany masowy moment M- moment napędowy, Mr - moment oporu
mini 2012 05 19 29 08 ruchu układu«-~255£i* Gdzie:l -    zredukowalii • masowi ■ mo
mini 2012 05 19 29 22 Metody stosowane do dyskretyzacji układowo ciągłym rozkładzie masy: 1) Metod
mini 2012 05 19 44 21 kład 4: Modelowanie układu napędowegoMacierz 0rk Obrót układu współrzędnych
mini 2012 05 19 44 34 czonych lowanie układu napędowegc Metoda elementów skończ Układ dzielony jes
mini 2012 05 19 48 09 ment skończonyOdkształcamy. dwuwęzl°#Y Charakterystyka elementu: element maj

więcej podobnych podstron