Karty (3)

Karty (3)



Y



Siła: 9

Król Fomorian o śmiercionośnym oku dokonuje rzezi na tym obszarze. Gdy Balor jest na planszy, wszyscy Wrogowie dodają 1 do wyniku rzutu kostką w walce.

jeśli w walce Balor wyrzuci 4, 5 lub 6, tracisz dodatkowy punkt Życia, nawet jeżeli zwyciężysz starcie. Możesz tego uniknąć, odrzucając losowego Przyjaciela.


nawet esz J

m



Moc: 9

Bres Piękny, syn Balora, wiedzie Fomorian do walki na tym obszarze. Gdy jest na planszy, każdy Wróg może jednorazowo w trakcie walki powtórzyć rzut kością, jeśli zostanie pokonany.

W walce z Bresem odejmujesz 1 od wyniku rzutu kostką


Y




A_A


i

f $RgNG



Czempion Fomorian szuka godnego przeciwnika na tym obszarze. Zawsze gdy Poszukiwacz traci turę, przemieszcza Srenga na obszar, na którym przebywa i z nim walczy.

W walce Sreng rzuca kością dwa razy i wybiera wyższy wynik.


k


4


_YY

YY


A


1 od i

m


Moc: 9

Ateńska wiedźma przybywa zza mórz, aby wziąć udział w inwazji. Gdy Carman jest na planszy, zawsze gdy Poszukiwacz traci turę, traci ponadto 1 punkt Losu.

Jeśli w trakcie walki wyrzuci 5 lub 6, Carman kradnie ci 1 punkt Losu.


.osu. j

_gj

mmi


Siła: 9

Dagda, Ojciec Wszystkich, dąży do zdobycia potęgi na tym obszarze.

Gdy Dagda jest na planszy, zawsze gdy Poszukiwacz zatrzymuje się na obszarze Pól, traci następną turę.

Jeśli w trakcie walki Dagda wyrzuci 6, automatycznie zwycięża.


4


Siła: 9

Lugh, pół-Fomorianin, wiedzie swój lud do walki na tym obszarze.

Gdy Lugh jest na planszy, Poszukiwacz przekraczający Rwącą Rzekę traci następną turę.

Jeśli w walce wyrzuci 5 lub 6, w ramach porażki zabierze ci dwa punkty Życia (zamiast, jak normalnie, jeden).

WĘĘ


k


dwa .

4


Siła: 9

Nuada, król ludu Tuatha De Danann, włada tym obszarem!

Gdy jest na planszy, żaden Poszukiwacz nie może przejść przez obszar, na którym przebywa jakiś Lord Pustkowi: musi się tam zatrzymać. Każdy inny Lord Pustkowi przebywający na planszy zwiększa Siłę Nuady o 1 punkt.


zęby-za J

qJ


_A_

Y


_YY_

Y


A


_A-

YY


_YY_

Y


A


_YY_

Y


_YY_

YY


_A


A_

YA


_YY

YA


A


Y_A.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PRZEDSZKOLE PIĘCIOLATKA KARTY PRACY 1 5 v;Krawcowa Dokończ rysowanie ściegów. Użyj kredki w tym s
86843 skanuj0007 język nowych mediów > operacje > Natomiast Barthcs w swym słynnym eseju Śmier
KLUB MATEMATYKA (10) Dopasowywanie ^ Pokoloruj i dopasuj karty do serc tak, żeby iloczyn cyfr umiesz
skanuj0057 33JEŚLI POZOSTANIESZ W CENTRUM I OBEJMIESZ ŚMIERĆ CAŁYM SERCEM, PRZETRWASZ NA ZAWSZE
IMG 67 (2) Biegunka Najczęstsza przyczyna śmierci dzieci 2,5 min rocznie na świecie
Zablokowali „pasy śmierci” Będzie sygnalizacja świetlna na przejściu dla pieszych na Trasie Czeskiej
page0175 172 * i słudze swemu posłusznym będę, gdy król rozkaże," Zanadto jednak postawiły go n

więcej podobnych podstron