lastscan18 (11)

lastscan18 (11)




_______■Z.w^iniÓHidra,'

;■)0

w dobrym 1' ^^dKpl ,a‘*.    •;

etanie    ^ \    '■ '■ '■• - tó,5

P: l- y

i' -ifT ..r ^ V r

__

y*;ł> •••>v

„• y 1 . V

• • .•:;■* •.•-i-

; s .k.11

,:kśti,>;;

>'$ f ' : \ ' ;

■ 2,-3t2^5,';

, ■*; .u '

f :.d

i"»• • 1 *"• ... 2 . V V-W ----


fVZ


zast.


(4.13)


.    1 ... ,v    •:    ■ *' :    .-j^X /V    •' •

łtiffif. T,»    *.'• ^ f'^,7 'l,f ■ .w?!    r»

-S;.-^;;*u a

Jeżeli wartośrf liczbowa/j3 4- okaże się mniejsza od wartości

3    ^

liczbowej wyrażenia lOacc^e + 5d2, to wówczas h3 j— należy uzupełnić

3    i

warstwą h„ 1 ewentualnie h, , a wartości liczbowe współczynnika —

/,    x.    1    CJ^j

należy brać z talii. 4.4,

4,3,3. Porównanie wzorcowej grubości Obliczeniowej hąy z zastępczą grubością istniejącej nawierzchni

Z porównania wartości liczbowych wzorcowej grubości obliczeniowej z z Zastępczą grubością istniejącej nawierzchni podatnej

wynika, czy dana nawierzchnia, przy policzonym ruchu drogowym i ściśle określonych warunkach wodno-grUntowych, wymaga czy też nie wymaga wzmocnienia,    .

Jeżeli

(4.12)

to istniejąca nawierzchnia drogowa przy obliczonym ruchu drogowym i występujących warunkach wodno-grUntoWych nie wymaga wzmocnienia. Jeżeli

/;0 ’>>. /, iat.

W Zast, *

4,3.4, Zasady pró jektoWań&jfic^Ubleńia .istniejącaj ,

Przy.łbtbiiina-' * Wierzchni Wyćhbdzlaśi^l S ;ńiS^8Qh&Bi5f^x|Wait\I''i''‘ ' •    V"'-"-. -yS-fc. ;

•►.'t. ? i’.% ■*: 1

‘n>ż'

gdzie«    - ptdjektowana. gr^ótó. wSt«<^^ez^i^i^iVil(4ii2łiSdj


•>i''-.':y

' f**'

‘Ic

._.;H.r: •■

4-    - WŚtJÓłożvrtnlk 'żaiaiń^T 8d rdrfii^tl-S/Xri^U/ ifizditółi


wśjJÓłażyrtnlk' ZalSirijr 6d‘ tóMS-ll{(y^td|^ j8żdiiSjj

s 2    — wartość stała dla warstwy bituraićzhśj,

h%ro^’ - projektowana grubość górnej warstwy podbudowy w cm,    .

^Pr°j•    _ projektowana grubość dolnej warstwy podbudowy W cm,

1_

*3


- współczynnik zależny od rodzaju materiału dolnej warstwy podbddowy.

Należy wyraźnie podkreślić, że wartość współczynnika należy

2 °i

tylko przyjmować dla warstw, które znajdują się poniżej;projektowanej niwelety, a która to wartość (tj. + h2> wynosił

-    dla ruchu bardzo lekkiego 1 lekkiego - 21 cm,

-    dla ruchu lekko-średnlego 1 średniego - 28 cm,

-    dla ruchu Ciężkiego i bardzo ciężkiego — 35 cm.

Dla różnicy grubości

Ah = h°z


h iSti <    12 cm,

zast, ^

wzmocnienia istniejącej konstrukcji nawierzchni drogowej dokonuje się stosując tylko bitumiczne warstwy jezdne.

Dla różnicy gbubości

12


Ah


- h


lst.

zast.


28 cm


zaleca się wykonać wzmocnienie polegające na zaprojektowaniu górnej waistWy podbudowy z kruszywa otoczonego bitumem 1. warstwą lub z warstwy jezdnej bitUińlćznej, rtSjąć na względzie Spełnienie warunku

(4.15)


o _ l lst. ,    , proj. 2_ .rproj. 1

W “ zast. ^ h 1    bx h 2    '

gdzie wszystkie Oznaczenia są takie same jak we wzorach poprzednich i

pbtr żebhyćh współezyhhiktój-g-* i -j—



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2g (7) bi„ Regulac ja_Nadążna t-i-1-i-r □
exam kosiuczenko łe+fs/Wt * H p- "U /ut >///«,+!,,/.■ 11 m/,„„ * / *r ff/tifrf //»$*$>
LastScan1 (11) "70 Yl 70 *• •177-KM•7rp30rrpy)> n>Vn V ’ rr^prrmąric^ ^(yrp yrri kr)9 v

więcej podobnych podstron