Obraz2 (155)

Obraz2 (155)



2 )

aiigi

l0 J ktnlc&OH&r

W puKlćcU X ~°    *>M*e j * tVc

oc^oj/<g »vt£.

?)_ cA&n*. :&ą. ±    f?


*»•; >,-*


^ /ji    \ tkfX ^    ikz » -iŁy

2i1i 4 >>* *ą (*' %)*



Y&jij =/ 2> t-**.


ffekfKp&k \

ife*-*) +$e WJ


łg?


dL*£T y

9. oJlh-1


ófa-toU***^ ż-np'

*1 ^

g >ł*/f

^ w#C OtądktA. oa&bi*.


CtA-


ę |

tds&lU &$ Z&s/&£


TófaoUp/fa^

-htk&e


mi


Z? ^>-j 4^ y

*-t

*e*


De

XśO

ypą


y*Y = $*e'kj* e^ 3)e^e'* ~ ]Yj>e J (*>&)

$&)&*■    'Uc+Mfy*    &**$ M^Ą/    i

4e> «£ te**. Cs24>jl jpnłcsdO* f* *    OL^ffe* '&* X YK2-

UUlKAMIE w 06 $2AU KL-ASyC2AJ/B IaJ^B£o*j/OA)'K J


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obraz2 (155) 2 )aiigi l0 J ktnlc&OH&r W puKlćcU X ~°    *>M*e j * tVc oc^
13821 Obraz2 (155) 2 )aiigi l0 J ktnlc&OH&r W puKlćcU X ~°    *>M*e j * t
skanuj0097 190 5. Równowagi jonowe w nudcńcłonych roztworach wodnych stężenie jonów OH- c --^--l0(’p
Obraz0 (155) ETAP II PARCIA odkopane na gtębokość 7,5m
Obraz1 (155) lecz tym razem, na przykład stany 2s i 2p są rozdzielone, podczas gdy W atomie wodoru
Obraz3 (155) I OPERATYWNY charakter matematyki ICZYNNOŚCIOWE JEJ NAUCZANIE * j Operatywny charakter
Obraz3 (155) I OPERATYWNY charakter matematyki ICZYNNOŚCIOWE JEJ NAUCZANIE * j Operatywny charakter
Obraz3 (59) 122 CHjCHjCHzOH    CH3CHCH3 I OH alkohol pierwszorzędowy   &nb
Obraz (2199) L — U/ [ u H? UcUrt Cl & i ■o Oh •{
61427 Obraz5 (155) 10    Wprowadzenie. Wieczne niedopoznanie ufonnowanymi. podczas g
Obraz (155) 7Z0lh OihWŁM P
Obraz (155) [ >ie = 4 = 3 iŚCI (7,1%) 44%)<0 X 4 (DR), złe tych
Obraz9 i..-^Śp)    Jplbt . <^ł0.c^ §^wt^^-feyrteferoftizaele S4JTSrf-4 :cz©go

więcej podobnych podstron