Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172420 bmp

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172420 bmp



Właściwości rzutu równoległego

1.    Rzutem punktu iest punkt

2.    Rzutem odcinka FG (prostej FG) jest odcinek F'G' (prosta F'G'); gdy prosta jest równoległa do kierunku rzutu k, to jej rzutem jest punkt


6


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172420 bmp Właściwości rzutu równoległego 1.  &n
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172429 bmp Właściwości rzutu równoległego 3. Rzutem p
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172429 bmp Właściwości rzutu równoległego 3. Rzutem p
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172429 bmp Właściwości rzutu równoległego 3. Rzutem p
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172434 bmp Właściwości rzutu równoległego Jeżeli rzut
85434 Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172434 bmp Właściwości rzutu równoległego Jeżel
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172412 bmp Rodzaje rzutu równoległego ukośny (ukośnok
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 173357 bmp Odległość prostych równoległych Aby określ
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172821 bmp Dwie płaszczyzny równoległe Dwie płaszczyz
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 173409 bmp Odległość płaszczyzn równoległych Aby okre
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172459 bmp Moduł, długość odcinka i jego nachylenie w
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 14 04 172517 bmp Odwzorowanie pary prostych Dwie proste mog

więcej podobnych podstron