SAVE1200

SAVE1200



III. UŻYTKOWANIE CIĄGNIKA 1. NAPEŁNIANIE ZBIORNIKÓW I UZUPEŁNIANIE SMARÓW

W celu zapewnienia ciągłości pracy ciągnika powinno się mieć zapa olejów i smarów odpowiadający zalecanym gotunkom. Oleje i smary po winny być zabezpieczone przed przenikaniem kurzu i brudu, przechowy wane w czystych, szczelnych niezardzewiałych zbiornikach, beczkach lul naczyniach i rozlewane za pomocą czystych naczyń. Do poszczególnych rodzajów oleju lub smaru powinny być oddzielne naczynia. Pojemność zbiornika do przechowywania oleju napędowego powinna umożliwiać co naj mniej trzydniowe odstanie się oleju, w celu osadzenia się na jego dni* zanieczyszczeń i wody.

Rys. 2. Napełnianie zbiornika paliwa, układu chłodzenia i smarowanie silnika:


i


pokrywa wlewu zbiornika oaliwa. ? — kr.rpk wipwn «vł/-.iu rir,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SAVE1493 [] III. UŻYTKOWANIE CIĄGNIKA 1. NAPEŁNIANIE ZBIORNIKÓW I UZUPEŁNIANIE SMARÓW Oleje i smary,
Gdzie: VU- pojemność użytkowa zbiornika retencyjnego [min m3], VP - napełnienie zbiornika na początk
48 49 (19) Tablica 6-4. Czas napełniania zbiornika i jego opróżniania oraz użytkowa prędkość jazdy d
DSCN2682 (2) Tablica I TABLICA SMAROWANIA I NAPEŁNIANIA ZBIORNIKÓW Nazwy symbole smarów 1 płynów
skanuj0024 (144) 11. Ochrona przyrody i jej zasobów na obszarach użytkowanych gospodarczo 642 egzami
large 624399 DOCIERANIE I. PRZEBIEC DOCIERANIA Sposób użytkowania ciągnika w okresie docierania ma z
Laboratorium Przemysłowe Systemy Cyfrowe (PLC) 1B-06 Układ napełniania zbiorników Opis

więcej podobnych podstron