Scan0008

Scan0008



Główne źródła informacji marketingowej

Źródła pierwotne (dane adekwatne do potrzeb, ale badanie drogie i czasochłonne)

Źródła wtórne (informacja


szybka i tania, ale nie zawsze aktualna i adekwatna do potrzeb)


Podział metod badawczych


•    Obserwacje

•    Eksperyment

• Metody

kwestionariuszowe


£XV\V\ CA


.y    ?h\Stonuj


^UjniUl kadm_

\ttys itw=gQ_


*    j np* f\joloiQUj

MlIjO"?_j    _

L2dj _ę_


Typy obserwacji

ObseuoSCyx ig4 <dLm5tern 2\Oi/)\ste._

. -

- i«/voŁo i,oaarux rbe^oja

je^ w lw^vmoJI-W>jack

   Uczestnicząca

•    Bierna- y\l£

V^JLK) ^oirYUA

•    Jawna

•    Ukryta ^

o

a ldk3iu-

Lob r\\ C



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Pierwotne i wtórne źródła informacji>    Źródła pierwotne •
W2: Informacja marketingowa - znaczenie, rola oraz organizacja badań Zagadnienia: 1. Definicje i źró
Pierwotne i wtórne źródła informacji Źródła pierwotne: ♦    Źródła informacji,
Gdy brakuje informacji w źródłach wtórnych... POMIAR -pozyskiwanie inform. ze źródeł pierwotnych
158 Karol Krajewski Tabela 1 Główne źródła informacji o żywności funkcjonalnej (%) [18]. Main
IV.ŹRÓDŁA INFORMACJI MARKETINGOWEJ Źródła informacji źródła wtórne źródła
skanuj0012 2 2011-03-24 Główne źródła utrzymania osób niepełnosprawnych w latach 1988 i
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU wl str. 4 Dane i informacje marketingowe Informacje marketingow
:s Główne źródła finansowania badań naukowych uregulowane w Ustawie z dnia 30 kwietnia 2010 roku o z
Główne źródła surowców roślinnych i zwierzęcych: rolnictwo i ogrodnictw morza i
201306065323 Przeglądanie literatury medycznej (źródła danych) Źródła pierwotne - zawieraiace wynik

więcej podobnych podstron