SCAN0434

SCAN0434



Marek Szatkowski 2003-01-27 14:48

W ramach 1ST wyodrębniono:

o 19 podsystemów (białe prostokąty na schemacie)

© 4 rodzaje łączności i transmisji danych (zaokrąglone prostokąty)

© 4 kategorie podsystemów (szare prostokąty)

Podział na podsystemy w zasadzie odpowiada fizycznym elementom poszczególnych systemów umożliwiających zarządzanie transportem.

0 aktualizacja przez kierowcę danych


próbki danych z pojazdu + wa-runki pojazdu

I

próbki danych z pojazdu + żądanie trasy przejazdu

Zarządzanie

transportem

zbiorowym

Niezależny dostarczyciel usług

żądanie trasy przejazdu przez pojazd służb ratow-niczych

Zarządzanie

sytuacjami

awaryjnymi

0

żądanie ^_yprioryte-tów w sygnalizacji świetlnej

sieci dróg + ustalony rozkład jazdy

W

żądanie informacji o wypadku

informacje o ruchu

stan reakcji na wypadek


ł


2) Organizatorzy imprez


żądanie lokalnego priorytetu na skrzyżowaniu sterowanym

dane o sterowaniu na skrzyżowaniach i drogach ruchu szybkiego


natężenie lokalne + żądanie priorytetu



Zarządzanie ruchem


plany imprez , 0)


Służby

meteoro-prognoza logiczne


pogody koordynacja central

.(2)^


inne

centrale


koordynacja central


Fizyczna architektura systemu sterowania ruchem

Pojazd komuni-

Pojazd

Pojazd służb

kacji zbiorowej

ratowniczych

Z [3] "ITS Architecture Definition. Theory Of Operations'

Strona 5 z 11


g ............ M.....[;(i B II “'"I"*” i* ||    ^'1    *

iTS s U i MC ogol nie


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
78045 SCAN0433 Marek Szarowski 003-01-27 14:48 Warstwa transportowa przedstawia zależności pomiędzy
SCAN0435 2003-01-27 Marek Szatkowski UTIV1C (Urban Jraffic Management and Control) - Zarządzanie i S
SCAN0464 Marek Szatkowski 2002-12-10 08:20 Sterowanie na drogach ruchu szybkiego Strona 11 z 1 3
slajd0080 Marek Szatkowski 2003-1 2-21 21:04 Powody wprowadzania priorytetów dla transportu zbiorowe
slajd0081 Marek Szatkowski    2003-12-21 21:04 Regulacje prawne - „Prawo o ruchu drog
slajd0084 Marek Szatkowski 2003 1 2-21 21:04 Hpj^danie pojazdom koimnMnikąęji sb*©r©wej dużej wartoś
slajd0085 Marek Szatkowski 2004-01-05 09:09 s Kp.mipeisi®§,gj8 ikutków priorytetu. Propozycja klteyf
75095 SCAN0465 Marek Szatkowski 2002-12-10 09:41 Koncepcja uprzywilejowania pojazdów o dużym napełni

więcej podobnych podstron