76382 skanuj0012 (413)

76382 skanuj0012 (413)



^-¥c)


o Q O O O

CT“ O” O —'


TY


4ty^


1.Ł+

• Ita* = VI v


c


c\\\a \<P

O G? o> O O


<\


? ? P f T

<0 O &    °    °.



ti:>-Lnv

■=    j

^++3

{

!lGP ' V

l-L^Ś *Lov >

/ ł-t ! ' _r; 11 ■■ i O ~*T


Vaa


3d3 ęi

(X


__O

G)

'3 = VOf

2 ’.ooi/> 3 <?'


•r •'    ~c


.O


r


,"V3'C\


nqęn'^^/


,j-vV


(____^ "W


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0012 (413) ^-¥c) o Q O O O CT“ O” O — TY 4ty^ 1.Ł+• Ita* = VI v c c\a <P O G? o> O O<
skanuj0009 (413) ooo LIBERALIZM SŁABY 1 MOCNY LIBERALIZM SLABY •    uznaje pierwszopl
skanuj0025 (27) “twW 0-0-0—C?—O A^gJ/t /^aAyi% ”zfij^V^vR_/Kg W*^j AP- jD-lU-L^)«
skanuj0026 I o O Część III. iSainowIcd/.ii ty. Jedna i druga strona poszukuje intencji działunin par
skanuj0004 (413) czynnik logiczny —    zapoznanie z elementami słów: litery-głos
skanuj0005 (413) Zadanie 1.6. Dane są rzuty punktów A i B określające prosta a, wyznacz rzuty i ślad
skanuj0007 (413) 14 Cele edukacji Schemat 2 Taksonomia celów wychowania Poziom Kategoria I. Dzia
skanuj0010 (96) 3 Re {&*) Z?^ X -     1~ t ‘O “ ó *■ (*-b)z- (-t)**- + Zi (
skanuj0005 "2>. M 0yo fcS cui?    s m J o■) zm* JA°*°pv a<ł°cA yr ^f Opo

więcej podobnych podstron