48635 skanuj0009 (126)

48635 skanuj0009 (126)



•    pismo jest zniekształcone i nieczytelne,

•    podczas dyktanda popełnia 7 i więcej błędów,

•    nie opanował wiedzy matematycznej i nie potrafi wykorzystać jej w działaniach praktycznych,

•    nie wykonuje obliczeń rachunkowych i działań na konkretach,

•    nie potrafi rozwiązywać prostych zadań matematycznych nawet przy pomocy nauczyciela,

•    w testach pisemnych poprawnie wykonuje 30-0 % prostych zadań.

ZASADY OCENIANIA W KLASACH IV- VI

1.    Ocenianiu podlegają osiągnięcia ucznia oraz zachowanie ucznia.

2.    Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia polega na rozpoznawaniu przez nauczycieli poziomu i postępów w opanowaniu przez ucznia wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, i realizowanych w szkole programów nauczania, uwzględniających tę podstawę.

3.    Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu przez wychowawcę klasy, nauczycieli oraz uczniów danej klasy stopnia respektowania przez ucznia współżycia społecznego i norm etycznych.

4.    Przyjmujemy podział roku szkolnego na dwa semestry.

5.    Oceny są jawne dla ucznia i jego rodziców. Na ich wniosek nauczyciel uzasadnia ocenę. Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne są formułowane w sześciostopniowej skali:


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0009 (126) •    pismo jest zniekształcone i nieczytelne, •    po
skanuj0061 126 Resocjalizacja przestępców seksualnycłfl nie jest dobrze, kiedy uczestnicy spotkań gr
56660 skanuj0024 (126) 210 5. Kulturowe aspekty turystyki zrównoważonej gospodarki regionów i miejsc
58684 skanuj0061 126 Resocjalizacja przestępców seksualnycłfl nie jest dobrze, kiedy uczestnicy spot
skanuj0010 (126) STATYSTYKA MATEMATYCZNAEstymacja przedziałowa parametrów • Przedział ufności dla śr
skanuj0011 126 Marcel Mauss tagonizmu. Polityczny status jednostek skupionych w bractwach i klanach

więcej podobnych podstron