• pismo jest zniekształcone i nieczytelne,
• podczas dyktanda popełnia 7 i więcej błędów,
• nie opanował wiedzy matematycznej i nie potrafi wykorzystać jej w działaniach praktycznych,
• nie wykonuje obliczeń rachunkowych i działań na konkretach,
• nie potrafi rozwiązywać prostych zadań matematycznych nawet przy pomocy nauczyciela,
• w testach pisemnych poprawnie wykonuje 30-0 % prostych zadań.
ZASADY OCENIANIA W KLASACH IV- VI
1. Ocenianiu podlegają osiągnięcia ucznia oraz zachowanie ucznia.
2. Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia polega na rozpoznawaniu przez nauczycieli poziomu i postępów w opanowaniu przez ucznia wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, i realizowanych w szkole programów nauczania, uwzględniających tę podstawę.
3. Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu przez wychowawcę klasy, nauczycieli oraz uczniów danej klasy stopnia respektowania przez ucznia współżycia społecznego i norm etycznych.
4. Przyjmujemy podział roku szkolnego na dwa semestry.
5. Oceny są jawne dla ucznia i jego rodziców. Na ich wniosek nauczyciel uzasadnia ocenę. Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne są formułowane w sześciostopniowej skali: