64028 skanuj0017

64028 skanuj0017



L0REAL


salon.

ąxpert


2009


Wnioski i rekomendacje - c.d.

Wyniki badania pokazują, że w budowaniu strategii komunikacji profesjonalnych salonów fryzjerskich ważną rolę, oprócz fryzjera, odgrywa komunikacja marki w salonie (witryna, plakaty, ekspozycja produktów do odsprzedaży, certyfikat).

Wizyta w salonie fryzjerskim z jednej strony jest źródłem przyjemności i relaksu ale z drugiej źródłem stresu i lęku. W celu redukcji tego stresu zalecana jest aranżacja salonu i witryn, która zachęci klientki do wizyty, jak również pełniejsze informowanie o dostępnych usługach i produktach.

Warto też kontynuować komunikację nowych usług i promocji w czasopismach i poprzez mailing, ponieważ jest to sposób na:

S przyciągnięcie nowych klientek

s utrwalanie i budowanie świadomości i wizerunku profesjonalnych marek fryzjerskich i ich salonów wśród aktualnych i potencjalnych klientek

Według badanych promocja ma duży potencjał kiedy jest dobrze komunikowana i ukierunkowana. Dla aktualnych klientek najbardziej atrakcyjne są promocje na dodatkowe zabiegi/kuracje, natomiast miniprodukty są bardziej atrakcyjne dla nowych klientek.

Salon fryzjerski powinien podążać za wciąż zmieniającymi się potrzebami klientek.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0233 30 Rozdział 1 Jednocześnie zwraca się uwagę na fakt, że niekoniecznie strategię należy łą
4 PRZEDMOWA Wyniki badania potwierdzają, że przedsiębiorstwa, które posiadają prawa własności
TERAPIA ONLINECzy warto? Czy jest tak samoskuteczna? Wyniki badań pokazują, że terapia online jest t
Image00022 u Jtry Trzebiński kich wymiarach po»uuy być zatem znacznie łatwiejsze. Wyniki badania wsk
skanuj0016 Wnioski i rekomendacje UOREALsalon.ęxpert 2009 •    Salon fryzjerski postr
20474 skanuj0001 L QREALsalon,e/pert 2009 WYNIKI BADAŃ MARKETINGOWYCH przeprowadzonych dla L Oreal
skanuj0008 (53) v: A. Jędrzejewska i innr Wnioski !• Obraz kliniczny i patobiomechan ika osteoporozy

więcej podobnych podstron