62592 skanuj0018a

62592 skanuj0018a



W mostach bezkrawęZnikowych

(odległości podano w [m])

Rys.3.7. Obciążenie mostów samochodami 5


ę> = 1,35 - 0,005L £ 1,325

W wzorze (3.23) rozpiętość L należy przyjmować jako:

a)    rozpiętość teoretyczną przęsła dla elementów głównych i elementów pot w przęsłach swobodnie podpartych, w jednoprzęsłowych ramach lub łul w przęsłach ze wspornikami - z wyłączeniem wsporników,

b)    rozpiętość średnią przęsła ciągłego układu wieloprzęsłowego,

W    wspornica z

sTufmt)


c)    długość wspornika z ewentualnym przęsłem zawieszonym lub z płytą p

'Toręcne i    0[    r

J~C>

Obciążenia pojazdami samochodowymi s

Klasa

obciążenia

Ciężar łączny [kN]

*

iaeisk na oś [kN]

a [m]

Pi

Pi

- /

A

B

C

300

300

300

60

60

60

120

120

120

120

1,25

120

1,00

1,25

1,50

D

200

80

120

-

1.50

E

150

50

100

-

1,50 ‘


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
33625 skanuj0018b W mostach bezkrawężnikowych od poręczy min 2,0 Tablica 7.9. Obciążenia pojazdami s
skanuj0017b (2) „K" Rys. 7.17. Schemat obciążenia mostów drogowych 500 p P P P ( ) ( ) ( )
skanuj0008 400 Linię długą, bezstratną, o długości /obciążono impedancją Z2 (rys. 14.5). Należy obli
skanuj0017b (2) „K" Rys. 7.17. Schemat obciążenia mostów drogowych 500 p P P P ( ) ( ) ( )
skanuj0060 (10) 100 B. Cieślar 100 B. Cieślar Pręt o przekroju kołowym (rys. 3.2.1) obciążono dwiema
15567 skanuj0017d Rys. 7.20. Przykład ustawienia obciążenia taborem samochodowym w przekroju&nb
69672 skanuj0087 (40) 154 B. Cieślar Określenie dopuszczalnego obciążenia „q”: Mmax = 0,5ql2 = 0,98q

więcej podobnych podstron