70219 skanuj0020 (134)

70219 skanuj0020 (134)



Wjxos.

-    |» '^etfec^ne. ^eJ^Ctcx-*Ł /Uiiau»ie 5

OÓćWte pJOfi£tio^ dLt^Ohans ęcmu^tAł

<9n^<? (0|(f /tt^e acJMitidkci (JŁoOfce^jaTfo&^^J

(- liŹLp^J    'i,W/J<Łf«<AlA<££a •=*>.«iWia-Wit/tf&a

^ l *5<*c^ Jd

Zaa* :

-- GWOLfO&cfe.tf' <Ąer@tJe


«|0. TjawtoU

-cVwtt.>cfer %jj3Dnic(»vI CŁMum - w\^Wlo£ci ^few»t<Łi

(pt^U»iŁ^Ct€ Vl^ pi/TOctfeij t^feccłUj |9C52» ^VMcdlbj tJ/OttikjM «^0»<tW^ Q& ótettaSJene ó{j2r^c^-rceft|c?/iy»H)

^/lctfgJoŁ&f iufic>dz<^ ^ŁtP pry>^<- ^cJ/aR.    A«O«T-0lJ

flrtSiuoiL d^^£OtAoutdix fS^WL V ^?w6pte

<^ha!U?w«j<? <?toaovvv&

■ <££&%■/■    X^U^. J^ry^aJlact^^ -    ■> piM|«U|ę^c^"

anck^L. radu^Wjc^0^

• $cafl&. V^g.^^|(\OI»<%Q3v0^5k ^OA-fct/cG&r ^crfKMtoijcŁ-C Hjj^rlPOcŁJlA^tf^_j_

^JWrWLe fuchiM^wdcf,    ^tor€- jjWaJtA H

(K^c a ^ęiia^jBMoi^j    ji rrfchtMt^O^cł    TJ

- st«CuS r<M^j <*^Ho    cj^

j_ 'i^Moro. <^Mkfae^>} j'$& fl*& ^o^rciuŁoiu

.-_____(uTecLa-tiAift)- c-wpcuAZe fi^tnuu^n ^ ottfctDwa s^.

TTecp-^    o^a^ae^r fWie.

|«ńA€ re|iu^ atei/tiie. |1IW ^^rUckaad,- Cedu? <keudkkM J

(iUec U^tifctiol' , fljjj W|^¥" Jg RSLCUjjM)kL([

■    CsntV(M Jb^an ^kx4AAci*-«v>v    ias ^®W&^    J

^>*u^ ot/Ciue/y^ede ^    ^\ęa(«e    ^Ij^iau^,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0013 (134) isy.: ;-W: .............l. ;..... - ffl# ivla2,.ivt:.. .,_^j*aj____k^J ^.nJL  
skanuj0028 (134) 56 Teoria wielostronnego kształcenia a modele lekcji 8. Zorganizowanie urozmaiconyc

więcej podobnych podstron