Instrukcja obsługi lokomotywy elektrycznej typu 59 E |
DTR-59E-03//200G | ||
Pojazd kolejowy |
Lokomotywa elektryczna |
Strona |
22 |
Oznaczenie fabryczne |
EÓ69.2 | Oznaczenie użytkownika | 59E |
Część |
3 |
Użytkownik |
CTL Logistics S. A. |
Załącznik | |
Opracowanie |
EC Engineering |
c) Rękojeść do obsługi przełącznika pracy „zimowa-letnia".
d) Dźwignia sprężarki ręcznej. Jej zastosowanie jest podane w rozdziale 9; w normalnych okolicznościach nie jest stosowana! Umieszczona jest w maszynowni w stanie zaplombowanym.
5.1. Czynności po ukończeniu jazdy i zatrzymaniu lokomotywy
(wymagane).
1. Hamulcem 919 zahamować lokomotywę.
2. Kurek odcinający hamulca 917 przestawić do położenia zamknięty!
3. Nastawnik jazdy musi być w położeniu zerowym; dźwignie wału nastawnika kierunkowego (3017; 3037) i wału wyłączającego (3018; 3038) przełożyć w położenie zerowe.
4. Napędy pomocnicze- i ogrzewania wyłączyć; wszystkie ich przełączniki przestawić do podstawowego położenia zerowego. Stan wyłączony stycznika ogrzewania pociągu skontrolować na wskaźniku stanu (406; 407) a innych urządzeń na amperomierzu (863; 864).
j (850; 851).
wyłączającym (353; 354) wyłączyć wyłącznik szybki iie kontroluje się na wskaźniku stanu (550; 551). odłączników (334; 335-336; 37) przestawić w
” odłączono! Przestawienie kontroluje się na wgnalizacyjnych 564 przez wziernik w drzwiach
maszynowni.
8. Wyłącznik rozrządu (305; 306) przestawić w położenie wyłączono i kluczem zamknąć skrzynkę przełączników.
9. Włączyć odpowiednie światła sygnalizacyjne wraz z oświetleniem korytarza w maszynowni, jeżeli sytuacja tego wymaga.
5. Przełącznik pantografów (345; 346) przełączyć do podstawowego położenia wyłączonego. Brak napięcia sieci trakcyjnej skontrolować na woltomierz
6. Przyciskiem v 021. Wyłączę
, 7. Przełączniki położenie „C żarówkach s
Instrukcja obsługi lokomotywy elektrycznej typu 59 E |
DTR-59E-03//2006 | ||
Pojazd kolejowy |
Lokomotywa elektryczna |
Strona |
39 |
Oznaczenie fabryczne |
E669.2 | Oznaczenie użytkownika | 59E |
Część |
3 |
Użytkownik |
CTL Logistics S. A. |
Załącznik | |
Opracowanie |
EC Engineering |
4. Wyłącznikiem 805 na regulatorze ładowania wyłączyć wszystkie obwody N.N. a na amperomierzu 807 i woltomierzu 808 skontrolować wychylenie zerowe.
5. Zamknąć drzwi stanowisk.
6. Dalsze zabezpieczenie lokomotywy wykonać zgodnie z odpowiednimi, obowiązującymi przepisami.
Oznacza taki stan, kiedy akumulatory lokomotywy 803 obwodów sterowania n.n. nie są zdolne zasilać odbiorników lub nie zapewniają niezawodnego działania wszystkich urządzeń osprzętu elektrycznego, z jakiejkolwiek przyczyny. Przy czym wszystkie urządzenia pneumatyczne są w całości pozbawione sprężonego powietrza.
W przypadku, kiedy chodzi o przejściową niesprawność akumulatora, wynikającą tylko z nienormalnego i głębokiego wyładowania, należy uruchomić lokomotywę i po osiągnięciu normalnego stanu naładowania akumulatora należy ją przełączyć do stanu .praca normalna”.
Przed rozpoczęciem przełączania do stanu .praca normalna” nie można wykonywać żadnych prac, związanych z ingerencją w urządzenia ochronne i blokujące, zapewniające bezpieczeństwo obsługi a przed wejściem do maszynowni należy spełnić warunki, podane w punkcie 1.07 niniejszej instrukcji obsługi.
Praca awaryjna nie może być traktowana jako stały stan eksploatacji
Podczas uruchamiania lokomotywy do pracy awaryjnej musi się w niej znajdować tymczasowo dodatkowa osoba poza osobami uruchamiającymi lokomotywę.
Przed uruchomieniem, poza akumulatorem 803 cały osprzęt elektryczny i mechaniczny musi być w dobrym stanie technicznym i przygotowany do
pracy,.