27705 skanuj0029 (135)

27705 skanuj0029 (135)



ECOL Advanced - Przetwarzania tekstu, poziom zaawansowany

2.2 Spis treści 2.2.1 Utworzenie spisu treści

Spis treści jest „mapą" dokumentu. Zawiera on listą tytułów rozdziałów i podrozdziałów. Ułatwia również dostęp do określonego miejsca w dokumencie. Jedną z łatwiejszych metod tworzenia spisu treści jest zastosowanie stylów nagłówków. Do tekstu, który ma znajdować się w spisie treści, należy zastosować odpowiedni styl nagłówka określający poziom wyświetlania w spisie treści.

Kolejnym krokiem powinno być ponumerowanie stron naszego dokumentu (gdy chcemy, aby w spisie treści znajdowały się także numery stron). Gdy oznaczymy tekst i ponumerujemy strony, należy ustalić miejsce, w którym będzie znajdował się spis treści. Następnie wybieramy z menu opcję Wstaw/Odwołanie/Indeks i spisy.... Wybierając drugą zakładkę: Spis treści, mamy możliwość wyboru formatu naszego spisu.

28


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0025 (167) ECOL Advanced - Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany1.4 Praca zespołowa1.4.1 &
17667 skanuj0064 (42) ECOL Advanccd - Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany 5.1.2 Sortowanie dan
20519 skanuj0017 (250) ECOL Advanced - Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany 1.2 Akapit 1.2.1 Ok
25892 skanuj0066 (37) ECOL Advanccd - Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany5.2.1 Zarejestrowanie

więcej podobnych podstron