38353 skanuj0032 (32)

38353 skanuj0032 (32)



Wszyscy sprzedawcy muszą spełniać wszelkie

Wady

zadania związane z wielością asortymentu oraz zróżnicowaniem klientów, sprzedawca dokonuje samodzielnej selekcji oferowanych

Wysoki koszt dotarcia do klienta

Wysoki koszt dotarcia do klienta, konieczność występowania wystarczająco dużego segmentu rynku

produktów oraz

obsługiwanych klientów

przedaz osobista w STRATeG/ ♦ AKTYWIZACJI SPRZEDAŻY '

Uwarunkowani skuteczności sprzedaży osobistej

Skuteczność sprzedaży osobistej w systemie komunikowania sie przedsiębiorstwa z rynkiem i wspierania procesów sprzedaży zależy od wielu czynników a zwłaszcza od tego, w jakim stopniu agenci i sprzedawcy znają: krąg konsumentów, z którymi utrzymują kontakty, sposoby ich postępowania, przedsiębiorstwo i jego cele oraz od stopnia identyfikacji sprzedawców z tymi celami, od tego w jakim stopniu znają produkt, od ich zdolności do prezentowania produktu i przeprowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej, umiejętności zorganizowania sobie pracy, poczucia odpowiedzialności.

Sprzedaż osobista a promocja i reklama

Sprzedaż osobista jako element strategii aktywizacji sprzedaży, musi być zintegrowany z innymi jej elementami, a zwłaszcza z promocja i reklama. Udziale

28


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0032 (32) Wszyscy sprzedawcy muszą spełniać wszelkie Wady zadania związane z wielością
skanuj0036 (32) standardy dostaw Popyt na wyspecjalizowaną wiedzę jako wkład do decyzji zakup
77074 skanuj0036 (32) standardy dostaw Popyt na wyspecjalizowaną wiedzę jako wkład do decyzji
skanuj0011 (280) Wszyscy autorzy podkreślają tępotę tych osobników. Naocznym obserwatorom trudno był
skanuj0020 (32) C0$ 3fc

więcej podobnych podstron