skanuj003 (2)

skanuj003 (2)



paecc LacluM-kA pwn kjone LcjcunctóiAT

'oła czają ce kcUÓM /yndcUeet Gdu 0Ja oc^urtef zb li dba a Sie do jomaa ce^lraćUeoJ oLodU-odz.1


TafocUml

____________r.cuM£ fooleAheao

dtUnO/YiM, Ma. pOwOaimit j.uec oscy/m owau^syA-pfce% jede/n elefolrro/n* t mąż. prxkmosxeahi-e

~Q MO, Mjąsofooemergepgcst/AAA pOZraM^^j,

I c '(out,/ forz/n£ca nagusi /mieć


Jda 0 bourdsac f op

bnei ąeAw esc/nit 0 JbZfo u/wresaćxcua-e


k


/mi


d/n/louani


7


fOLfj


łCRYSf ĄLfClfyę&O'


zbhdbaą Się do powAA. cew\ Paćaie q ó oio iCK odptjcUsCisudcL pr,też gleJŹiro/hm /metalu \ %McUoLuląc€ się /ha %apeM-uO/u-uclc. C0,( bdoAacą.. ct . v Dlcctmo leż eltkl/oAp ow- aJrUtuą ce siy poJhUż/A jLaowtciótAf Jbędp /mfaJ/j /nrulsntą enesćji^ maż °łt polo żerne dcUtj. c °

Gotu k/?/mplel(j podlec*a d %j qZoavu aa hnaiJa

4? . odfOiJdedsiiJŁ{ c^^ihłUiMOŚci eleMdro/m

AńvOŻt OuOSłcoĆ ^(aJ z jo ud-zOAUsj do orbiicdM o i AajmS%€{ &U£ićfti, Jnce/saO %uę<d%Aj Orbi helowi

d 0 /h/* (oo/mpdksotcA ponodu/ą “ po jawie/u* <.

Się jbourwy .    6    0

\i.'.hOMPL£KM WCOfoÓ i NlSKOSpinowe:

: * KjONPIZKSI NISKO Sp!NO IaJS :

iż^amcUj poHOóUuąct du%e wszczepienie SmtfO ii ocbdoU*; Mw(l(<Aj,i<%rMycdv ci oMe S iouao £ą /miCHMAnt ticjo-uclóc-r sfi/nego pata.} pneukladin, m,oaą Joqc' Cft~ lido CO. foomp itUiu Zjaw imcuą^c ie JtcicmoUj M/oKazu/o, le/MdlMpjĄ^ do JokoHaMi

el.oltłio/HÓM' Ma 6ovbdaLacfo o //uasaoj e/keterii i frotAadod to do gupuacji w kloig 0fj?ihct-są, cal lo trfioit /ivt fped/kt Odc-t ec Mn dl Z/UA<

Się mu petaii a Aut Oorbiiult /Uosokoe^ewefjcZAAyd%-fao/mplrksy U ej o moi % ca u Ma zuwem t są _

! jocyupleksa Ani    masKospinkonown Hctią OMt ^/aso\y.O :

ća diOArn O.CJM eły CUt, ”    ®

ń KOM Pic K. SA lA‘-/$OKO£p!hOtAf_ :

Jd^CLMd^ IoJUał JaA CJ~ i Br' po/jodopą mctZc

voas%coctpie/idŁ emerąedęjcKsnt orbiloLU0 &L / /koczujcie

Są foocmpleksa/m^ sl aheao połą . iJ ich f>^jpadlin lMprOtAjadr}Ci/iA,<i eJejkhońa&iAj mćl pozaomma"

{ Cajuisoktome\®Ł /pcwt jes-f bo:vdu'e-/' petPoo^gal.,

: Mei twoiMAdt par ć eltM*0mÓia /ho poz-icn/wcA*

O /md soccf tMe*qh (% AAMCrCt t /na !cU S'l ne

odpUG^mŁl o się). P-Me^c? Aioc _ dtUhoMuj MOUpieAlM Są JA/irdtS%C%QAVl& Ma AtMjdSZihc 11

pdh/oMncrck,.} a dopiero póztutj Są fontowai>< £ feJjhe/ye    jesJ liMooceAiAf Kd/mpiiksu

M a soi \a/ OM/l(AD AMJ WPOOSpJnoOn/uMrZ .

Ko/yJip i* fosy Ił ^ /acaoc a iJ m® ebecu-ośc' aaaesp okroją ćmucJm eleAcP/om-ónr c/sęsCo Mnoją /atJoA/uo t o pena /w,a ym e /ycOCMi pnex co v cep pwu ciO) a cM^ pnócee cpo(e anaopYie-Loj coc/mt

____    • j >< i_i;__^____j_____!___i___j__I_j___    ■ I -V __, Cyji^

A 4a) ot/tytA/ihi tM i foo/HAfc Muf/m poujciau/Ot foompteksu Misfoospicnoweapo ;tsl Om&c%mci /óscMi/cCt mc ecner^iacfo pornoięHsoi/ posoCkma

A\j COY ifość Hysccocą , 0 AM Ż Ml et Qia odpjp cUcUAtćl

się dujóck- eiekbr0Miow~t /Uf urtMpadfou ponrsłcuM/e foormwiekc c //ypsofoo <ł SpJMsOW^.    u . ć

:i. oŁucfcAtfie ZNtfo&M sTmutticJi

*::np(*.g>tą s>m&!L(z#C3\ iesŁ bo ecusk &he#<jh ją/u' pocjpa/je Mr An/aufett pd&Uceste/kAcl cieMrO/wÓtf % CthirOidu >ia otbfldJ Itozskc zepćAu ćdumka. lo Oc^ stcubil^acj/

4iM/iAjoLa/hpj' u/nues%ccc€/yvi^nn foo/tiO/nu /rndalct pAtjłciópeoo //) polu.    kwsiażcuuMy. cte/rtfiona

aiom    pde& o Kreślono °vbm ^Uopm doW,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0200 (2) 416 NAl KA O ODPOWII DZIAI Nom I MOK MMI nych szczegółach od jej aktualnej interpreta
12463 skanuj0105 (23) 190 B. Cieślar 4.28. [WM-10] Ola zadanego na rys. 4.28.2 układu statycznego i
skanuj0065 M. btoCHtORĄDiMfSfp.: fCWBJ KA-Omua # lOCWGGO udd *2 AM(Vwwfe^ w.. kMKLOSTFlć OHIOOIAW U
23577 skanuj0006 atodrtu-1 QH3niw,/ka komuii ^jd^LtoLI jCoimul takow ii RlKF^)KjlAUVA - korm/ąLto
62599 skanuj0003 (226) iż. b) Ka ł^ iae A^kTadu    (wwożę ceąol J^CO.Ti^,Uo dva Aij^v
skanuj0009 Motyle i pszczółki □ □ Policz motylki wysoko na niebie. Ile żółtych pszczółek uśmiecha si
skanuj0009 (31) No czym polega metoda ochrony, konserwacji i zagospodaiowcnia ruin zamkowych się do
skanuj0009 (415) Bkwymiary systemu międzynarodowego o POLARYZACJA - pojęcie to odnosi się do liczby
skanuj0014 (265) 28 Cele edukacji — nadaje się do przedmiotów silnie ustrukturowionych, mało do prze

więcej podobnych podstron