skanuj0055 (10)

skanuj0055 (10)



Wśród korzyści dla sponsora z faktu sponsorowania są:

-pozycjonowanie marek, zmiany postaw i postrzegania firmy i marek, tworzenie wizerunku opiekuńczości, rozumienia i rozwiązywania problemów społecznych,

-ekskluzywna promocja i dystrybucja produktów, zwiększenie miejsca na półkach sklepowych,

-uzyskanie efektu lojalności konsumentów, motywacji pracowników, nawiązanie związków biznesowych, odróżnienie od konkurencji,

-informacja w mediach,

Powodami, dla których firmy sponsorują są:

-widzialność w mediach, dająca dużo większą efektywność niż reklama,

-możliwość kształtowania postaw konsumpcyjnych, wywoływania popytu na swoje produkty, odróżnienie go od konkurencyjnych, zwrócenie uwagi na cechy produktu, dzięki powiązaniu z konkretnym towarzystwem, wydarzeniem czy ideą,

-związek z daną dziedziną tworzy jasny przekaz np.: sport - zdrowie, sukces, sztuka - prestiż, elitarność, instytucje społeczne - opiekuńczość odpowiedzialność itp.,

-poszerzanie rynków zbytu, uzyskiwanie akceptacji, nawiązywanie dialogu z otoczeniem,

-osiąganie zwielokrotnionych celów oraz dzięki większej efektywności kosztowej i różnej skali przedsięwzięć możliwość włączenia się do gry mniejszych przedsiębiorstw.

51


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0055 (10) Wśród korzyści dla sponsora z faktu sponsorowania są: -pozycjonowanie marek, zmiany
skanuj0002 Funkcje dopełniaczaEfekt korzystny dla organizmu: *    Opsonizacja w ceiu
zadania statystyka zestaw II zad od do 10. Wśród 124 ankietowanych osób 62 osoby są zainteresowan
35184 skanuj0004 (486) Sterowanie Jachtem Jak kontrolować kierunek żeglowania Są trzy metody zmiany

więcej podobnych podstron