82341 Untitled Scanned 23 (10)

82341 Untitled Scanned 23 (10)



Wskazówki dla nauczycieli


A 4


w. 130

Dzieci odczytują, ile powinno być elementów, liczą już narysowane, doliczają i jednocześnie rysują.

w. 131

Uczniowie z 10 patyczków (zapałek) układają wymyślony przez siebie wzór. Następnie przerysowują go na kartkę papieru.

w. 132

Nauczyciel zachęca dzieci, aby dodały z pamięci cyfry, które nie zostały wstawione do działań.

w. 133

Nauczyciel przekazuje dzieciom następujące informacje:

—    kolorem zielonym pokoloruj klocki z działaniami, których wynik jest większy od 13,

—    kolorem żółtym pokoloruj klocki z działaniami, których wynik jest mniejszy od 13.

w. 134

Nauczyciel przekazuje dzieciom informacje, jak należy pokolorować rysunek:

—    kolor czerwony — działania, których wynik jest liczbą większą od 50, a mniejszą od 80,

—    kolor żółty — działania, których wynik jest liczbą równą 80,

WP0907


—    kolor brązowy — działania, których wynik jest liczbą równą 100,

—    kolor zielony — działania, których wynik jest liczbą równą 30,

—    kolor niebieski — działania, których wynik jest liczbą mniejszą od 100, a większą od 80.

w. 135

Propozycja kontynuacji ćwiczenia:

—    uczeń układa wypisane liczby parzyste w kolejności rosnącej bądź malejącej,

—    uczeń liczy, ile użytych w działaniach jest liczb nieparzystych.

w. 136

Nauczyciel wspiera dzieci pytaniami pomocniczymi, np. ile trzeba dodać do liczby..., aby otrzymać liczbę... ?

w. 137

Uczniowie wykonują działania umieszczone pod chłopcami sposobem pisemnym. Łączą strzałkami właściwe działania z wynikami zapisanymi na piłkach. Propozycja kontynuacji ćwiczenia:

—    Uczeń układa liczby zapisane na piłkach w kolejności rosnącej bądź malejącej.

—    Nauczyciel przygotowuje kartoniki z liczbami, a uczeń losuje dwie liczby i dokonuje dodawania bądź odejmowania sposobem pisemnym.

Zbiór kart pracy. Klasy I-III s. 15


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Untitled Scanned 23 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 130 Dzieci odczytują, ile powinno być eleme
Untitled Scanned 22 (10) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 123 Proponowane wskazówki, które nauczycie
Untitled Scanned 25 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 147 Propozycja kontynuacji ćwiczenia: naucz
Untitled Scanned 27 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 168 Nauczyciel wycina kartoniki, na których
Untitled Scanned 28 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 178 Bardzo ważna jest dobra analiza zadania
Untitled Scanned 25 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 147 Propozycja kontynuacji ćwiczenia: naucz
Untitled Scanned 27 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 168 Nauczyciel wycina kartoniki, na których
Untitled Scanned 28 (10) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 178 Bardzo ważna jest dobra analiza zadania
56645 Untitled Scanned 22 (10) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 123 Proponowane wskazówki, które nau
56645 Untitled Scanned 22 (10) Wskazówki dla nauczycieli A 4 w. 123 Proponowane wskazówki, które nau
60625 Untitled Scanned 26 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 W. 158 Dzieci przed przystąpieniem do ro
23719 Untitled Scanned 11 (18) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 17 Dzieci wycinają zdania. Dobierają
Untitled Scanned 11 (18) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 17 Dzieci wycinają zdania. Dobierają odpowi
Untitled Scanned 26 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 W. 158 Dzieci przed przystąpieniem do rozwiąza
23719 Untitled Scanned 11 (18) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 17 Dzieci wycinają zdania. Dobierają
82724 Untitled Scanned 24 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 138 Pole, w których iloczyn równy jes
Untitled Scanned 24 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 138 Pole, w których iloczyn równy jest: — &
82724 Untitled Scanned 24 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 138 Pole, w których iloczyn równy jes
Untitled Scanned 09 (21) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 1 Ćwiczenie to można rozbudować o wykorzyst

więcej podobnych podstron