zad2 9

zad2 9



istaw graficznie hylenia a.

tycznie

klocek

UH

ony

9

Przeć

poc

i anali

działające siły

na

nieszcz

na

równ

i pochyłej

o

kącie

-—

\ <

ij

_^

7 <

J

łoi_

oZ

/<■

CL

i

MoceA

O

t

^cłd/e

rm.

kźón

t

_7i

L_

US^Yi

2/21

_i

'Yia.

-a

t

/

°sxty9]

<?_

tik_

/OixJ

U

o2

. r

,Q

/V7.C>a7

/O

c^-

'Lk

i_ C

te

u

Ł

' "T_-~^ it7j ■ (±Q_k2l 7

7c

icA. _

CUj

7cx,

<7

ne-ri_

dklt

u

ni.

_ [sitaJi

a

_d

_7_

cokd ©/?

oA

1 M

y

tarcia

<

_ AtCLkŁaS

U.

T -

■ nto.

i?

'Tc

._

ii

Ci a

um\C

1

tb<

7LvC.in'

\ikoót rhu

^>7 />7 (

La.

6

a rzut

7

gL

w /HĆLrrri

n&

j

oo

_j

l

&/

V

_1

'TTjkkŁskui _

c

c

7

L?

.—

k

- /ThOi£

?■

cAsAćl

z

^-

ta5<?C

rmcT

<

J

3

"

' d

? -

łzM c/

A-

simo

Ti.

■TT5

0

<7

Cl

A/tkc

T

*r

Tw

«_

T

:}

'al

m

Q'

UOSA

i

T

r

i

duLA

V

tickA<a

... ^

/ .

/T^C

■4

soAma&h

OLŁfi—

_=2Lok

lSiait

'TH.

/jejn, lr->r>y

i

1U

l

to

Lrcia

JjLsI

(Ca

CC

Li

s/7

SJ u_

der/"

a/d

>dz'o.

J

"

L?

7

5

j

2

JL

%

7

/n

2ł2

J

nr

26?

Q2lSPC;

'

or

7

J

2

(*rr3^,r'K'

/widLoik.

i

<L

i

y

OOSa

T

i

-

U

"9

\7

r

k

yjuA

kLocka.

V

do/.

( ruiA

ie

"Cu

<vu'e

-ipvia/ <idr

- X

iCUjSyO!

<SSj

i

t La

_]

iniula

ieiir

rrr

•m

J-Q

eSocO-

ca1

t

ZL

*•/

S fi WiO /łnyJ.o

T-.

£

T

"rj

7

Q

O

2

(Air.

c

o doi

TY)

•iii

L^S

L

T

j

(J

i

7 <

«"■*

^TfTTC\

CxLo<L

I

1

J C

1_

EZT

i

\

■J &ulh

‘kkocAil

.o?*

> Sf

dJL

Ą

oręofkc

cic

f,r?

2

nu r Ii.

/AimAcsiaJ Wu

4

rLs do //>

r=

. ^

ć

^7

■J \ ^

7

'I

l

•/no-<

r-

cdsL

_

ArT)

-3

&

'pa

T

5\^eC _ Cp±_aC_ _


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0039 (55) Zestaw 1 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy M, T dla pręta głównego&n
skanuj0044 (50) Zestaw 10 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy M, T, N dla pręta główne
skanuj0045 (50) Zestaw 12 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy M, T, N dla pręta główne
skanuj0047 (47) Zestaw 16 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy M, T, dla pręta głównego
skanuj0048 (43) Zestaw 18 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy M, T dla pręta głównego
skanuj0049 (40) Zestaw 20
skanuj0050 (38) Zestaw 22 1. Graficznie rozwiązać belkę. Sporządzić wykresy M, T oraz ustalić ich sk
skanuj0051 (38) Zestaw 24 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy MTN dla pręta głównego b
skanuj0052 (39) Zestaw 26 1. Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy MTN dla pręta głównego b
skanuj0053 (36) Zestaw 28 . Belkę rozwiązać graficznie. Sporządzić wykresy MTN dla pręta głównego be
events NUMERY TAKTÓW MENU W POSTACI GRAFICZNEJ PIONOWE I POZIOME SKALOWANIE OKNA
File1001 Grafomotoryka zajmuje się badaniem oraz zastosowaniem twórczości graficznej dziecka, a takż
File1043 (3) Grafomotoryka zajmuje się badaniem oraz zastosowaniem twórczości graficznej dziecka, a

więcej podobnych podstron