34494 Zdjęcie0436 (7)

34494 Zdjęcie0436 (7)



Biologiczne podłoże autyzmu

Pierwsze wskazówki dla koncepąi biogennych cpilcps|a i inne zaburzenia neurologiczne; upośledzenie umysłowe mesprzyiaiące czynniki ciążowe wiek matkijiczba porodów, leki,krwawienia mesprzy|a|qce czynniki okołoporodowe poród pośladkowy, niedowaga, pom/c| 6 w APGAR, pierwotny bezdech (78%). Badania Kulakowskiei (1988) od badań neurologicznych, przez ncuroanalomicznc, neurochemiczne do genetycznych


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zdjęcie0436 (7) Biologiczne podłoże autyzmu Pierwsze wskazówki dla koncepąi biogennych cpilcps
Zdjęcie0435 (5) Biologiczne podłoże cafyzm.u Pierwsze wskazówki dla koncopcp biogennych opiło ps ja
49243 Zdjęcie0435 (5) Biologiczne podłoże cafyzm.u Pierwsze wskazówki dla koncopcp biogennych opiło
Zdjęcie0433 (6) Biologiczne podłoże autyzmu Pierwsze wska/ówlci dla koncepqi biogennych epilepsja i
Zdjęcie0433 (6) Biologiczne podłoże autyzmu Pierwsze wska/ówlci dla koncepqi biogennych epilepsja i
Zdjęcie0434 (7) Biologiczne podłoże otfrzmu Pierwszo wska/owh «lt i t .>iu . (•-
Zdjęcie0434 (7) Biologiczne podłoże otfrzmu Pierwszo wska/owh «lt i t .>iu . (•-
Zdj?cie0349 Biologiczne i psychiczne cechy znamienne dla starzenia się i starości >   &
75.    Święcicka Justyna: Pomoc dzieciom z autyzmem : wskazówki dla przedszkola. Dora
IMGG41 II Z powyższych uwag można wysnuć kilka wskazówek dla teatru. Pierwsza odsłona; Z prawej stro
Zdjęcie370 482 LIRYKA W OKRESIE POZTtY*^ Typowa dla pierwszej fazy pozytywizmu poezja programowa był
Untitled Scanned 18 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 81 W pierwszym zdaniu dziecko uzupełnia swo
Untitled Scanned 18 (11) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 81 W pierwszym zdaniu dziecko uzupełnia swo
skanuj0020 5 Wskazówki dla korzystających ze słownika
Skan33 PRACEMAGISTERSKIE i LICENCJACKIE Wskazówki dla studentów Andrzej Puiło Wydanie 4 zmienione
Zdjęcie0154 (2) integralną część zajęć reedukacyjnych dla dzieci dyslektycznych w celu usprawnienia

więcej podobnych podstron