3582279669

3582279669



Wirtualne przesiewanie: brak wiedzy o strukturze trójwymiarowej celu terapeutycznego.


Tubie 4. RkiD and Prwldon Avm|fd(htr Dalawtt for Flvv larjru 1120]

S\3I

RF

KNN

DT

ASS

TV

NB

Diliul 1: Ohw

i'ed A<ll<n( ' - 4.2H

S Kwil

*2(4)

U(«)

*1(4)

•»(7)

71(14)

*5(21)

50 (10)

H hwnm

•6(13)

#7(4)

4* (15)

41 C*>

60(10)

•7(7)

)2 (2))

Diiiwt II: Obwntd Aidin a.l -

MH

S RecaU

*9(18)

45(23)

*1 ()0)

45 00)

15(15)

3* (25)

25(40)

H Prrcnioo

W (14)

*5(22)

)l (10)

2J(I2)

12(15)

55 (2*)

12(4)



TablrS. Rwali and PrwMon Avera|«d (her Dalatrl* for Four TargH» |I20|

Krcafl

PiwHIoa

1/3

2/3

vy

2/3

SVM

48 2 (12 9)

5*4(27 2)

52 3(16 2)

36 2(14 1)

RF

15.4(10 0)

393 (14 9)

81 9(24 5)

79 8(23 5)

Tbr Uaa| wt cootunrd nta Ar car ttod (13) oc Ar Twe &sdt (2/)) of com-pouodt paarokd fuvl Stindud drwuboat o biłckrtł

[DMP4] “Performance of machinę learning methods for ligand-based virtual screening" by D. Plewczynski, S. Spieser and U. Koch. Combinatorial Chemistry & High Throughput Screening CCHTS 12(4): 358-68 (2009);

[DMP5] “Assessing Different Classification Methods for Virtual Screening" by D. Plewczynski, S. Spieser, U. Koch. J. Chem. Inf. Model. 46(3), p.1098-106 (2006);


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Wirtualne przesiewanie:    znana strukturatrójwymiarowa białka -> metody
neonatologia4 96 Testy przesiewowe w kierunku wykrycia chorób metabolicznych W celu pobrania krwi w
IMGi98 (2) - brak wiedzy psychologiczno-pedagogicznej nauczyciela (powoduje nieprawidłowości w prowa
neonatologia4 96 Testy przesiewowe w kierunku wykrycia chorób metabolicznych W celu pobrania krwi w
eliao INSTYTUT ŻYWIENIA I ROZWOJUSkutki braku równowagi cd.Niedowaga skąd przybywa: o brak wiedzy op
img014 np. niezdolność zasypiania, brak wiedzy o prawidłowych warunkach snu, niestosowanie reżimu le
neonatologia4 96 Testy przesiewowe w kierunku wykrycia chorób metabolicznych W celu pobrania krwi w
P1130638 w strukturach limbięznych-znaczeinie 1 terapeuty czne-regglada^ynno^i emocjonalnych^^ w uki
cnoty oznacza brak wiedzy. Cnota jest największym największym dobrem i wiaze się pożytkiem i szczęśc
•    Brak wiedzy na temat analizy pracy •    Mała komunikatywność z
systemy ekspertowe, regułowe bazy wiedzy, struktura bazy wiedzy, wnioskowanie. Agnieszka NOWAK* Roma
Integracja doświadczeń -    brak zagrożenia struktury ja -> możliwość dostrzeżenia
Konsekwencje globalizacji • Ze względu na brak wiedzy specjalistycznej jednostka opiera się na anali
rys1 2 wykorzystywanie Technologia informatyczna Standaryzacja wiedzy Struktury
Modelowanie strukturalneTworzone: Opis celu systemu, zdarzeń zewnętrznych. Diagram Kontekstowy (Cont
Uwagi ogólne Brak wiedzy wśród studentów odnośnie strony www Uczelni, Starsze roczniki najczęściej

więcej podobnych podstron