1109144794

1109144794



Pytanie 24. Kiedy produkt staje się towarem?

Pytanie 25. Jak klasyfikujemy towary?

Pytanie 26. Co obejmują towary pierwszej potrzeby?

Pytanie 27. Co obejmują towary długotrwałego użytku?

Pytanie 28. Co uznaje się za towary strategiczne?

Pytanie 29. Co to znaczy „towary impulsowe”?

Pytanie 30. Czym są towary przecenione - dlaczego je przeceniono?

Pytanie 31. Od czego lub od kogo zależy przeznaczenie towaru?

Pytanie 32. Towary o dualnym przeznaczeniu - co to znaczy?

Pytanie 33. Czym są towary substytucyjne?

Pytanie 34. Czy pieniądz też jest towarem?

Pytanie 35. Czym jest popyt na towary i czym jest podaż towarów?

Pytanie 36. Czym się różni popyt rzeczywisty od popytu potencjalnego?

Pytanie 37. Czym jest fundusz swobodnej decyzji?

Pytanie 38. Jaki wpływ na ocenę popytu mają prawo Engla i paradoks Veblena?

Rozdział 4. Pytania pozwalające na zdefiniowane marketingu oraz wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z jego stosowaniem

Pytanie 39. Czym jest marketing - jak można go zdefiniować?

Pytanie 40. Jaka jest historia powstania pojęcia „marketing”?

Pytanie 41. Jakie są podstawowe sfery (zakresy) działalności marketingowej?

Pytanie 42. Jakie są podstawowe funkcje marketingu?

Pytanie 43. Co nazywamy otoczeniem marketingowym przedsiębiorstwa?

Pytanie 44. Kogo zaliczamy do bliskiego, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa? Pytanie 45. Co lub kogo zaliczamy do dalekiego, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa?

Pytanie 46. Co oznacza skrót CSR (Corporate Social Responsibility)?

Pytanie 47. Czym jest marketing międzynarodowy?

Pytanie 48. Jakie są współczesne trendy rozwoju marketingu?

Rozdział 5. Pytania związane z kierunkami i organizacją działań marketingowych

Pytanie 49. Czym jest marketing wewnętrzny?

Pytanie 50. Na czym polega marketing partnerski?

Pytanie 51. Co nazywa się marketingiem mix?

Pytanie 52. Jakie działania nazywamy marketingiem bezpośrednim?

Pytanie 53. Na czym polega marketing interaktywny?

Pytanie 54. Czy określanie misji przedsiębiorstwa ma związek z marketingiem?

Pytanie 55. Co oznacza określenie „marketing oświecony”?

Pytanie 56. Co oznacza określenie „antymarketing”?

Rozdział 6. Odpowiedzi na pytania dotyczące produktu

Pytanie 57. Czym jest produkt?

Pytanie 58. Jak powstaje produkt?

Pytanie 59. Czy produkt może być niematerialny?

Pytanie 60. Jakie fazy obejmuje typowy cykl życia produktu na rynku?

Pytanie 61. Czy są produkty (towary), które nie mieszczą się w typowym cyklu życia na rynku, które mogą żyć wiecznie?



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
208 Traktat drugi § 66. Mimo że nadchodzi czas, kiedy dziecko staje się wolne od podległości woli i
56453 Wspomnienia Kiedy krzyk staje się szeptem, A uśmiech kroplą zwątpienia Gdy łza ukradkiem spływ
koszt produkcji staje się zmienną zależną od ustalonej wcześniej ceny sprzedaży oraz przyjętego pozi
Era gospodarki ^ postprzemysłowej >    Podstawowym czynnikiem produkcji staje się
... "Każdy kij ma dwa końce" ... • Czyli kiedy bezpieczeństwo staje się
88812 skanuj0066 (24) przebiega proces uczenia się takich elementów czynności, jak: realizowane prze
przejawem staje się pojawienie form hybrydowych, jak infotainment, czyli skrzyżowanie informacji i r

więcej podobnych podstron