2740390428

2740390428



PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY

4. Segmentacja, targeting i pozycjonowanie.

Przejść kilka kilometrów w butach odbiorcy.. Insight konsumencki (Consumer Insight), Kluczowa nagroda (Key Benefit), Uzasadnienie obietnicy (Reason to Believe), USP (Uniąue Selling Proposition)

Literatura obowiązkowa:

K. Andresen, Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit, MT Biznes Ltd, Warszawa 2007, Rozdział 2. Rekonesans Robin Hooda (ss. 47-71), Rozdział 6. Serce strzały znakomitego łucznika (ss. 129-155).

B. Rysz Kowalczyk, Polityka społeczna gmin i powiatów. Rozdział: Ł. Łotocki, Marketing w lokalnej polityce społecznej. Hasła: Grupa docelowa. Pozycjonowanie.

Literatura uzupełniająca:

K. Andresen, Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit, MT Biznes Ltd, Warszawa 2007, Rozdział 3. Rynek (ss. 73-87), Rozdział 4. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego (ss. 89-105).

5. Budowanie marki w marketingu społecznym

Markowe znaczy lepsze? Budowanie marki, elementy marki, tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji (miejsca), system identyfikacji wizualnej organizacji (miejsca).

Literatura obowiązkowa:

P. Kotler, N. Lee, Marketing w sektorze publicznym. Mapa drogowa wyższej efektywności, Warszawa 2008, Rozdział 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki (ss. 111-136).

B. Rysz Kowalczyk, Polityka społeczna gmin i powiatów. Rozdział: Ł. Łotocki, Marketing w lokalnej polityce społecznej. Hasło: Marka.

Literatura uzupełniająca:

W. Budzyński, Public relationss. Zarządzanie reputacją firmy. Warszawa 1999, Rozdział 5. Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników (ss. 73-84).

P. Tkaczyk, Zakamarki marki, Gliwice 2011.

P. Wasilewski (red.) Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej. Fundacja Komunikacji Społecznej, Warszawa 2007, Rozdział: M. Przybył, M. Warda, Wartość marki w reklamie społecznej (ss. 168-175).

6. Marketing narracyjny w sferze publicznej

Czy rację mieli Indianie Hopi, kiedy mówili, że „ten kto opowie świat, ten nim rządzi"? Czy dobra komunikacja to opowiadanie porywających historii? Jak odróżnić historię od bajki? Narracje marketingowe w marketingu w sferze publicznej.

Literatura obowiązkowa:

B.    Mistewicz, Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. Wydawnictwo HELION, Gliwice 2011, Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (ss. 15-56)

Literatura uzupełniająca:

E. Mistewicz, Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. Wydawnictwo HELION, Gliwice 2011. Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (ss. 57-105).

C.    Galio, Steve Jobs. Sztuka prezentacji, SIW Znak, Kraków 2011, Akt 1. Narodziny opowieści (ss. 21-106).

4



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY Prowadzący: dr Łukasz Łotocki Instytut Polityki
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY -    Znajomość literatury obowiązkowej; -
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY Plan zajęć 1. Wprowadzenie do marketingu społecznego i public
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY 7. Metody i techniki marketingu społecznego Czy dobra kampani
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY społecznej kampanii reklamowej (ss. 258-270), K. Antoszewski,
PUBLIC RELATIONS I MARKETING SPOŁECZNY 12. Media relations czyli warsztat komunikacji z mediami
Public relations w przestrzeni społecznej 89 Rykiel Z., Pirveli M. (2005), Przestrzeń a środowisko w
Public relations w przestrzeni społecznej 81 sień”. Pozwala docenić znaczenie nieustannej konfrontac
Public relations w przestrzeni społecznej 83 Ze względu na horyzont czasowy możemy ponadto wyróżnić
Public relations w przestrzeni społecznej 85 Charakterystyczna dla takiego społeczeństwa jest partyc
Public relations w przestrzeni społecznej 87 działania PR nie mają ekonomicznego sensu. Do zaistnien
Segmentacja - STP- segment, target, pozycjonowanie Segment Podział rynku na względnie jednorodne gup
PROJECTYOUR WAY TO SUCCESS SZKOLENIA Z PUBLIC RELATIONS I MARKETINGU 7. EDYCJA PROJEKTU KRAKÓW 13-15
POMOC SPOŁECZNA W PRAKTYCE 11 PUBLIC RELATIONS A POMOC SPOŁECZNA Określając możliwe cele public rela
Zadania Public Relations w marketingu mix: •    przekazywanie ważnych informacji
MODUŁ: 1 F Publiczne relacje i promocja działań w pomocy społecznej -public relations (PR) - 10 godz
WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE specjalności: komunikacja społeczna i public relations, administracja
UMIEJĘTNOŚCI U01 - Określa, tworzy i wdraża założenia kampanii marketingowej i public relations w
marketingu sobie, departament Public Relations sobie - tak się często przedstawia "zintegrowana

więcej podobnych podstron