1060440985

1060440985



www.ortograffiti.pl --

Spis treści

Wstęp....................................................... 3

I.    Założenia i cele programu - klasa trzecia....................................................................................5

II.    Organizacja zajęć korekcyjno-kompensacyjnych........................................................................6

Kwalifikowanie uczniów do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych............................................................6

Diagnoza pedagogiczna.........................................................................................................................9

Założenia organizacyjne zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.............................................. 9

III.    Konstrukcja jednostki terapeutycznej............... 10

IV.    Ćwiczenia stymulujące i usprawniające funkcje percepcyjno-motoryczne...........................15

Ćwiczenia kształcące wrażliwość, spostrzegawczość, pamięć słuchową............................................15

Ćwiczenia kształcące funkcje słuchowo-językowe...............................................................................16

Ćwiczenia kształcące funkcje wzrokowe....................................................................................................18

Ćwiczenia kształcące funkcje motoryczne...............................................................................................20

Ćwiczenia kształcące koncentrację uwagi (trening koncentracji).........................................................24

V.    Doskonalenie umiejętności czytania i pisania...........................................................................27

VI.    Wspomaganie rozwoju w zakresie edukacji matematycznej....................................................37

VII.    Wspomaganie rozwoju emocjonalno-społecznego............................................................37

VIII.    Sposoby motywowania dziecka...........................................................................................41

IX.    Ocena i samoocena.................................................................................. 42

X.    Wskazówki i zalecenia do realizacji Programu...........................................................................43

Bibliografia............................................................................................................................................45

2



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
— www.ortograffiti.pl --Spis treści Wstęp.......................................................
www.moeller.pl Spis treści: Praktyczne sposoby orfirony przeawprzepięacwej urządzeń w
SPIS TREŚCI Wstęp--4 Jak korzystać za słownika----------S Wybrane zasady polskiej ortografii-6 1.
SPIS TREŚCI Wstęp....................... 9 Rozdział I Przedsiębiorstwo turystyczne — istota,
img08901 djvu SPIS TREŚCI WSTĘP 1.    Skąd wynikły nasze obserwacje
skanuj0543 Spis treści Wstęp
Stefan Zarski Zofia Drozdowska Kuban KREGOSLUP twoj, moj, nasz s110 SPIS TREŚCI Wstęp (Stefan

więcej podobnych podstron