3833473620

3833473620



14.3 Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne.:_

1)

Studenci zapoznają się z procesem pisania. Najpierw uczą się jak gromadzić pomysły wykorzystując własną wiedzę i doświadczenie, jak również dostępne materiały. Następnie próbują zawęzić temat pracy i ułożyć pierwszą jej wersję. Po otrzymaniu uwag od kolegów i nauczyciela, ulepszają wypracowania pod względem merytorycznym, a końcowe wersje dopracowują od strony stylistycznej i językowej. Teksty, które studenci formułują to głównie opowiadania i opisy, jak również podanie, list motywacyjny i życiorys. Zajęcia uzupełniane są ćwiczeniami gramatycznymi w celu wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów.

2)

1.    Cechy charakterystyczne stylu formalnego (akademickiego)

2.    Słownictwo, struktury gramatyczne i wyrażenia typowe dla stylu prac akademickich

3.    Podstawowe zasady interpunkcji języka angielskiego

4. Różne typy zdań w języku angielskim

5.    Pojęcie odbiorcy, nadawcy, celu, stylu w kontekście pisania prac akademickich

6.    Różne typy wstępów

7.    Kompozycja i struktura paragrafów

8.    Różne typy konkluzji

9.    Edytowanie swoich i cudzych tekstów

10.    Rozprawka

3)

Na zajęciach omawiane są następujące zagadnienia: cechy tekstu w zależności od celu pracy, grupy odbiorców; sposoby poszukiwania i zawężania tematu oraz nowych pomysłów do wykorzystania w pracy, struktura tekstu: paragraf wstępny, część główna, zakończenie i konkluzje; eseje o charakterze opisowym: opis postaci, opis miejsca, opis przedmiotu, opis uroczystości. Studenci wykorzystują poznane na zajęciach teoretyczne wiadomości, ćwicząc pisanie tekstów w całości lub fragmentach na określony temat.

14.4. Projekt: 14,5. Seminarium :

18



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
14.2. Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 14.3 Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne.: Studenci ćwiczą
16.2.Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 16.3.Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: Studenci zapoznają
14.2.Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 14.3.Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: Studenci poznają
14.2.Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 14.3. Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: 14.4. Projekt: 14.5.
14.3 Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne.: ćwiczenie wymowy poszczególnych dźwięków; rozróżnianie
14.2.Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 14.3. Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: W skład kursu PNJA
14.3 Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne. Liczba Tematyka PNJA
14.3. Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: Ćwiczenia:    30 godzin ( semestr
14.3.Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne: 14.4.Projekt: 14.5.Seminarium: 15. Literatura
14.1. Wykład: 14.2. Ćwiczenia/Ćwiczenia tablicowe: 14.3 Laboratorium/ Ćwiczenia praktyczne.: Al - na
DSC00438 (2) **!■*»«* s^w‘ ro*®**4*1* Ćwiczenia praktyczne Studenci dzielą się na 2 grupy
14.2. Seminarium: W ramach zajęć seminaryjnych studenci zapoznają się z możliwościami praktycznego
IMG!02 1. Cel ćwiczenia W trakcie ćwiczenia studenci zapoznają się z: -    podstawowy
DEKLARACJA Oświadczam, że zapoznalem/lam się z warunkami praktyki studenckiej i zobowiązuję się do i

więcej podobnych podstron