3833474074

3833474074



_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

NI. Wykład; metoda tradycyjna

N2. Ćwiczenia problemowe i rachunkowe; metoda tradycyjna N3. Konsultacje

N4. Praca własna studenta; przygotowanie do ćwiczeń.


OCENA OSIĄGNIĘCIA PRZEDMIOTOWYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

Oceny (F - formująca (w trakcie semestru), P - podsumowująca (na koniec semestru)

Numer efektu kształcenia

Sposób oceny osiągnięcia efektu kształcenia

P-Ćw

PEK U01-PEK U04 PEK KOI-PEK K02

Odpowiedzi ustne, kartkówki, kolokwia

P-Wy

PEK W01-PEK W3 PEK K02

Egzamin

LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA


LITERATURA PODSTAWOWA:

[10]    W. Żakowski, W. Kołodziej, Matematyka, Cz. II, WNT, Warszawa 2003.

[11]    W. Żakowski, W. Leksiński, Matematyka, Cz. IV, WNT, Warszawa 2002.

[12]    M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 2. Przykłady i zadania, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2012.

[13]    M. Gewert, Z. Skoczylas, Równania różniczkowe zwyczajne. Teoria, przykłady, zadania, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2011.

[14]    W. Krysicki, L. Włodarski, Analiza matematyczna w zadaniach, Cz. I-II, PWN, Warszawa 2006.

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA;

[14]    G. M. Fichtenholz, Rachunek różniczkowy i całkowy, T. I-II, PWN, Warszawa 2007.

[15]    M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 2, Definicje, twierdzenia, wzory. Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2012.

[16]    F. Leja, Rachunek różniczkowy i całkowy ze wstępem do równań różniczkowych, PWN, Warszawa 2008.

[17]    R. Leitner, Zarys matematyki wyższej dla studiów technicznych, Cz. 1-2, WNT, Warszawa 2006.

[18]    H. i J. Musielakowie, Analiza matematyczna, T. I, Cz. 1-2 oraz T. II, Cz. 1, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 1993 oraz 2000.

[19]    J. Pietraszko, Matematyka. Teoria, przykłady, zadania, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2000.

[20]    W. Stankiewicz, Zadania z matematyki dla wyższych uczelni technicznych, Cz. B, PWN, Warszawa 2003.


OPIEKUN PRZEDMIOTU (IMIĘ, NAZWISKO, ADRES E-MAIL) Dr inż. Jolanta Sulkowska, Jolanta.Sulkowska(5)pwr.wroc.pl


16



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI. Wykład; metoda tradycyjna N2. Ćwiczenia problemowe i rachunkowe
STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI wykład z prezentacją multimedialną N2 rozwiązywanie
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI Wykład tradycyjny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej N
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI Wykład tradycyjny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej N
STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI Wykład problemowy N2 Projektowanie przy pomocy
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI. Wykład informacyjno-problemowy. N2. Wykład multimedialny. N3.
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI. Wykład informacyjny z elementami wykładu problemowego. N2.
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI. Wykład informacyjno-problemowy. N2. Wykład multimedialny. N3.
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI. Tablica i pisak do wykładu prowadzonego metodą tradycyjną. N2.
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI.Tradycyjny wykład (tablica/kreda) N2.Projektor, komputer z
STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE N1. wykład tradycyjny z wykorzystaniem transparencji i slajdów N2.
STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI podręczniki do języka angielskiego A2 N2 własne materiały
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE NI Podręczniki do języka niemieckiego A2 N2 Własne materiały dydakt
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ N1. wykład problemowy N2. prezentacja multimedialna N3. studia
Sel Se2 Se3 Suma godzin _STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI.
Se 3 Podsumowanie przebiegu zajęć 1 Suma godzin 8 _STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI.

więcej podobnych podstron