4037603353

4037603353




PEDAGOGIUM

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH

RECENZJE

Recenzje prac doktorskich

2014 - 1 recenzja

2013- 1 recenzja 2012-2 recenzje 2010-2 recenzje 2009 - 1 recenzja 2008 - 2 recenzje 2007 - 1 recenzja

Recenzje przewodów habilitacyjnych

2014- 2 recenzje 2013 - 1 recenzja 2012-2 recenzje 2011 - 3 recenzje

Recenzje wydawnicze po uzyskaniu habilitacji

1)    Misja Służby Więziennej a jej zadania wobec aktualnej polityki karnej i oczekiwań społecznych, W. Ambrozik, H. Machel, P. Stępniak (red), Poznań-Gdańsk-Warszawa 2008.

2)    Resocjalizacyjne programy penitencjarne realizowane przez Służbę Więzienną w Polsce, M. Marczak (red), Kraków 2009.

3)    Recenzja wydawnicza Czasopisma „Studia Edukacyjne” tom 10 /2009 wykonana na zlecenie Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań 2010.

4)    Problemy Współczesnej Resocjalizacji, L. Pytka, B. Nowak (red.), Wydawnictwo Pedagogium, Warszawa 2010.

5)    Ewolucja niedostosowania społecznego jako rezultat zmian w zakresie odporności psychicznej i zniekształceń poznawczych, R. Opora, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010.

6)    Recenzja wydawnicza Czasopisma „Przegląd badań edukacyjnych”, numer 14(1/2012), Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2012.

7)    Wybrane aspekty pracy penitencjarnej, Redakcja Naukowa Teresa Sołtysiak, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2012.

10



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH prof. dr hab. Marek Konopczyński • profesor nauk
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 2)    Teoretyczne problemy diagnozy w
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCHUDZIAŁ W KONFERENCJACHPo habilitacji Rok 2015 KONFERENCJE Z
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 14 styczeń 2014 r. „Profilaktyka w szkole, czy profilaktyk
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH Forma uczestnictwa: wykład pt. „Dwie wizje resocjalizacji
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH Forma uczestnictwa: wykład pt.„Możliwości i ograniczenia
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 5 listopad 2014r. „Zwiększanie skuteczności działań
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 19 marzec 2014 r. Debata o zawodzie nauczyciela Miejsce: s
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCHRok 2013 KONFERENCJE Z REFERATAMI 11 styczeń 2013 r. II
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH •    Członek Rady Głównej do Spraw
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH Forma uczestnictwa: wykład pt. „ Oblicza współczesnej
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH Autor eksperymentu Scena Coda, eksperymentalnej próby
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH PRACE ZBIOROWE POD REDAKCJA 1)
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 4)    Wymiary przestrzeni życia dziecka.
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 6)    Przemiany tożsamościowe
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 18)    Kreowanie alternatywnych tożsamości
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH Rozprawy i artykuły 1)    Próba
PEDAGOGIUM WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH 15)    Stan i zagrożenia oświaty polonijnej

więcej podobnych podstron